بازدید 6354
۸

شش وزیر و دو نماینده خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند

شش وزیر و دو تن از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور، خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
کد خبر: ۸۰۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 21 May 2018
شش وزیر و دو تن از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور، خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.

به گزارش «تابناک»؛ با توجه به افزایش تقاضای عمومی و جامعه رسانه‌ای کشور برای رفع فیلتر توئیتر و فعالیت جوانان و رسانه‌ها در این فضا، امروز نامه‌ای با تأیید و امضای هشت تن از اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (شش عضو دولت و دو نماینده مجلس) مبنی بر طرح این موضوع در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و رفع فیلتر توئیتر، خطاب به دادستان کل کشور ارسال شد.

به گزارش ایسنا، در این نامه با اشاره به دلایل منطقی و مستند برای رفع فیلتر توئیتر، این شبکه اجتماعی را فضایی برای نقش آفرینی مؤثرتر برای فعالین رسانه‌ای کشور و جوانان مطرح نموده است، چون استفاده از فضای رسانه‌ای بین‌المللی تأثیر بسیار قوی تری در جامعه جهانی خواهد داشت.

این نامه به تأیید و امضای «جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «بطحایی» وزیر آموزش و پرورش، «علوی» وزیر اطلاعات، «آوایی» وزیر دادگستری، «غلامی» وزیر علوم، «صالحی» وزیر ارشاد، «سبحانی‌فر» نماینده مردم سبزوار (رئیس کمیته مخابرات مجلس) و «کاظمی» نماینده مردم ملایر در مجلس رسیده است.

اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه دوازده نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاکنندگان این نامه، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
اين حضرات خواستارحل مشكل بيكاري،گراني،فساد،اختلاس و... نشدند؟؟!!!!نفسشون ازجاي گرم بلندميشه.
چون خودشون استفاده میکنن میخوان رفع فیلتر شه ؟ :)))
به نظر میاد یواش یواش مشکلات کلان در حال پیگیری هست اقایان وزرا دست به قلم شدن یه خبرهای هست این تلگرام نامرد ریشه تمام بدبختی های جامعه شده بود خداازش نگذره
توییتر یک شبکه دوطرفه هست که امروزه فوقالعاده مهمه.مثلا همین ارتش سایبری بن سلمان در اعتراضات دی ماه چقدر فضاسازی کردند؟؟متسفانه مسولان ما هیچ وقت یاد نگرفتند از این ابزار برای منافع کشور(در فضای مجازی) استفاده کنند وهمیشه میرن سمت فیلتر.
نود ودو درصد از چهل وپنج میلیون کاربر تلگرام هم همین خواسته را دارند. اما کو گوش شنوا. حالا توییتر ویژه از ما بهترون است
مردم مسخره هستند دیگه ؟ اینو ببندیم اونو باز کنیم !؟ :|
نمیخواد زحمت بکشید ما سال هاست داریم استفاده میکنیم خخخ
یوتیوب یادتون نره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار