بازدید 4414

تعریف و تمجید بی سابقه سرمربی اسپانیا از ایران

کد خبر: ۸۰۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 21 May 2018

لوپتگی دقایقی پیش فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا را برای جام جهانی اعلام کرد که در آن نام چهره هایی چون موراتا، سرجی روبرتو و مارکوس آلونسو دیده نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، لاروخا در جام جهانی با تیم ملی کشورمان، مراکش و پرتغال هم گروه است و شانس اول صعود و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از اعلام فهرست نهایی در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

وی درباره تیم ملی ایران، حریف اسپانیا در جام جهانی گفت:« هیچ حریف ساده ای در جام جهانی وجود ندارد. هر بازی برای ما فینال است. ایران و کی روش را به خوبی می شناسم. آنها در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند. یک حس وحدت تیمی بزرگی در ایران وجود دارد که آنها را به تیمی بسیار سختکوش و رقابت طلب تبدیل کرده است. از نظر من ایران در جام جهانی قبلی فوق العاده بود و مطمئنم که حریف سختی برای مان خواهد بود.»

غایبان لیست:« می خواهم یادی کنم از بیرون مانده های فهرست نهایی و باید بگویم که یکی از تلخ ترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم. همه آنها شایسته حضور در جام جهانی بودند. موراتا، ویتولو، ایارامندی و..... در نهایت فقط 23 نفر می توانستند در فهرست نهایی قرار بگیرند و معتقدم این بازیکنانی که دعوت شده اند، می توانند بیشترین کمک را به من در جام جهانی بکنند.تردیدها که همیشه وجود دارند و انتخاب فهرست نهایی اصلا ساده نبود. شاید برای شما انتخاب مونرئال عجیب باشد اما او در تمام اردوهای ما حضور داشت و به توانایی هایش ایمان کامل دارم.»

دلیل غیبت موراتا:«با کسانی که نیاز دیدم صحبت کردم و نیازی نیست که نام شان را فاش کنم. به اعتقاد من اینهایی که در فهرست نهایی قرار گرفتند، شایسته ترین ها بودند. بازیکنان دیگری در پست موراتا بودند که می توانند به تیم ملی کمک بیشتری کنند. البته قصد منفی نگاری علیه موراتا را ندارم ولی باید قبول کرد که او این اواخر شرایط پیچیده ای در چلسی داشت. خط زدن او برایم دردناک بود ولی نمی خواستم 4 مهاجم را به رقابت ها ببرم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس