بازدید 2495

برنامه زمانی مصاحبه علمی و سنجش عملی دکتری

کد خبر: ۸۰۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 21 May 2018

جزئیات مربوط به برنامه زمانی شرکت داوطلبان در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ اعلام شد.

به گزارش فارس، فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان نیز نیمه اول شهریورماه اعلام می‌شود و در حال حاضر داوطلبان معرفی‌شده چند برابر ظرفیت باید برای شرکت در مراحل مصاحبه علمی و سنجش عملی اقدام کنند.

منحصراً داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و همچنین وب سایت دانشگاه مربوط مراجعه و براساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه ذیربط شرکت کنند.

باتوجه به اینکه برنامه زمانی انجام مراحل مختلف ارزیابی تخصصی از داوطلبان توسط برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده و امکان تغییر آن وجود دارد، لذا داوطلبان باید حتماً قبل از مراجعه برای انجام مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز، به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1397 قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1398 نخواهند بود.

داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت این سازمان، از اول خردادماه تا ۲۰ خردادماه ضمن پرداخت مبلغ سیصد و پنجاه هزار (350.000) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند.

داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

جزئیات کامل مربوط به مدارک مورد نیاز داوطلبان از اینجا قابل دریافت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها