بازدید 2864
۱

شیوه نامه غیبت و حذف پزشکی در امتحانات دانشگاهی

کد خبر: ۸۰۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 21 May 2018

شیوه نامه غیبت در امتحانات و حذف پزشکی دانشگاه زنجان نیمسال دوم۹۷-۹۶ اعلام شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه زنجان، شیوه نامه غیبت در امتحانات و حذف پزشکی نیمسال دوم۹۷-۹۶ اعلام شد. براساس این شیوه نامه دانشجویان در طول امتحانات آخر ترم به هیچ عنوان نمی توانند غیبت کند، مگر به دلایلی که در پایین اشاره می شود:

بستری در بیمارستان

بستری در بیمارستان، به علت قابل قبول و زمان قابل قبول با ارائه شواهد و مدارک قانونی و کافی که شامل برگه پذیرش دربیمارستان، نسخه دارویی، آزمایشات انجام شده، خلاصه پرونده، برگه ترخیص از بیمارستان و رسید تسویه حساب مالی همگی ممهور به مهر بیمارستان باشد و زایمان، با ارائه گواهی ولادت باشد.

بستری سرپایی

تبصره ۱- در صورتی که دانشجویان به دلیل بیماری سر پایی، در سر جلسه امتحان حاضر نشوند باید به موقع وقبل از شروع امتحان، پزشک مرکز بهداشت ودرمان دانشگاه وی را دیده و بسته به صلاحدید پزشک تصمیم مقتضی برای همان روز گرفته شود.

تبصره ۲- دانشجویی که در سر جلسه به علت بیماری قادر به ادامه امتحان نباشد، بعد از ثبت نام در جلسه امتحان، با مطلع ساختن مسئولین آموزشی، به مرکز بهداشت ودرمان مراجعه کرده و در صورت تایید مرکز بهداشت ودرمان، درس مذکور حذف خواهد شد.

تبصره ۳- دانشجویان شهرستانی در صورتیکه به دلیل بیماری در شهرستان بستری شوند، قبل از شروع امتحانات، باید مرکز بهداشت و درمان ومسئولین آموزش دانشکده را از وضعیت خود با خبر سازند.

مبتلایان اعصاب وروان

مبتلایان به ناراحتی های اعصاب وروان به نحوی که شرکت در امتحان برای آنها میسرنباشد بایستی بر اساس گواهی های تایید شده درس راحذف کنند.

بیماری های خاص

مبتلایان بیماری های خاص، در صورت مشکل جدی می توانند مدارک وگواهی های مربوطه را به مرکز بهداشت ودرمان برای حذف درس ارائه دهند.

آخرین مهلت ارائه گواهی‌های امتحانی به مرکز حداکثرسه روز کاری بعد از روز امتحان مورد نظر خواهد بود. پس از آن به هیچ عنوان گواهی توسط مرکز تحویل گرفته نخواهد شد.

مواردی از عدم پذیرش در کمسیون پزشکی

برگه بستری سرپایی جزء موارد بستری در بیمارستان محسوب نمی شود.

بیماریهای سرپایی با تظاهرات بالینی جزئی که با مصرف دارو قابل کنترل باشد.

ارائه گواهی بدون مدارک تشخیصی همراه در خصوص بیماریهایی که تشخیص آنها مستلزم انجام اقدامات تشخیصی (آزمایش، رادیولوژی و ...) باشد.

ارائه گواهی مربوط به نیم سال قبل یا زمان‌های گذشته.

گواهی‌هایی که دارای خط خوردگی و خدشه بوده یا اصل گواهی ارائه نگردد.

دارا بودن گواهی استعلاجی (از هر مرکز پزشکی) به مفهوم مجوز عدم شرکت در برنامه‌های آموزشی نیست. بلکه کمسیون پزشکی دانشگاه مرجع رسیدگی و اعلام نظر در خصوص مدارک پزشکی فوق با در نظر گرفتن نوع و شدت بیماری و سوابق آموزشی دانشجو است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو دفتر ریاست جمهوری هم اینطور نیست.

چه خبره؟؟؟؟؟

اونم دانشگاه زنجان که رتبه خیلی پائینی داره...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار