بازدید 4949
۱
ادعای عجیب بیژن ذوالفقارنسب:

وریا و سیدجلال دربازی با یونان به تیم ملی برمی گردند!

کد خبر: ۸۰۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 21 May 2018

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس و پیشکسوت کردستانی در خصوص حذف وریا غفوری ملی پوش هم استانی و همزبانش گفت: بعضی مواقع مربی در یک پست با ترافیک بازیکن مواجه می شود و این انتظار می رود به تعدادی از این بازیکن ها استراحت بدهد. وریا غفوری و سیدجلال بازیکن های شاخص این کشور هستند و خط زدن این دو نفر کاملا تعجب برانگیز است.

به گزارش تابناک ورزشی، مربی اسبق تیم ملی در جام جهانی 1998 گفت: اعتقاد بنده و سایر کارشناسان این است که این دو نفر در بازی بعدی تیم ملی که با یونان برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد! بازیکن کردستانی تیم ملی به همراه چند تن از بازیکنان دیگر در لیست استند بای (انتظار) حضور دارد و فعلا به طور قطعی از لیست نهایی که در 14خرداد اعلام می شود حذف نشده‌اند.

ذوالفقار نسب با اشاره به اینکه وریا غفوری و سید جلال حسینی تقریبا از سن بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جام جهانی فشارهای تمریناتی و مسابقات بسیار بالا است، شاید سرمربی تیم ملی با کنار گذاشتن این دو نفر از بازی با ترکیه خواسته است که استراحتی به آنها داده باشد تا با آمادگی لازم در جام جهانی حضور پیداکنند. اگر وریا غفوری و سید جلال حسینی مشکل انضباطی یا بحث خاصی نداشته باشند به احتمال زیاد دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینهم از نظرات مربیان پای تخته ای وطنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار