بازدید 4675
۱
بازتاب

روحانی دردیدارباتیم ملی:درجام جهانی بردشانسی نداریم

درست است که در هر فعالیتی مثل فوتبال آمادگی های لازم مثل آمادگی جسمانی و تمرین و تمرکز و تاکتیک بسیار مهم است، اما جسم و روح در هر فعالیتی شریک هستند و توجه به خداوند در کنار آمادگی و برنامه ریزی، از عوامل مهم موفقیت هستند.
کد خبر: ۸۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 20 May 2018

در آیین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در حضور حسن روحانی رئیس جمهور، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، کروز به نمایندگی از کادرفنی تقدیر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از بازیکنان و ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی تجلیل شد. روحانی همچنین از تیم داوری ایرانی حاضر در جام جهانی روسیه تقدیر کرد. علیرضا فعانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری گروه داوری ایران در جام جهانی روسیه هستند.

رییس جمهوری خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شما در ماه مبارک رمضان عازم مسابقات مهم جام جهانی هستید و نخستین بازی تیم ملی کشورمان در روز عید فطر برگزار می شود. این تقارن های مبارک را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مضاعفی به ملت ایران بدهید.خیلی توجه خودتان را صرف این موضوع نکنید که تیم مقابل شما چه تیمی است، اراده شما از هر عاملی قوی تر است و تلاش کنید با اتحاد و استفاده از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای کشورمان موفقیت و افتخار کسب کنید.

روحانی دردیدارباتیم ملی:درجام جهانی برد شانسی نداریم

روحانی اظهار داشت: موفقیت تنها پیروزی برابر یک تیم نیست و این که در یک بازی گل بزنیم و یا گل نخوریم، تنها فاکتورهای موفقیت نیست. ممکن است تیمی در یک بازی برنده شود ولی بازی طرف مقابل برای میلیاردها بیننده یک موفقیت و پیروزی واقعی لحاظ شود. موفقیت و بازی خوب شما بسیار اهمیت دارد. میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی شما را به عنوان نمایندگان کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند و تلاش و بازی خوب شما یکی از ویژگی هایی است که می تواند غرور ملی ما را ارتقا داده و نام ایران را که همیشه پرآوازه بوده، پرآوازه تر و پرافتخارتر کند.

رییس جمهوری با بیان این که شانس موضوعیتی در موفقیت ها ندارد، تصریح کرد: همه موفقیت ها و دستاوردها به توجه به خداوند، هماهنگی و استفاده صحیح از فرصت ها بستگی دارد. وقتی قلب متوجه خداوند شود، روح انسان نیز توانمندی لازم را برای کسب موفقیت خواهد یافت. درست است که در هر فعالیتی مثل فوتبال آمادگی های لازم مثل آمادگی جسمانی و تمرین و تمرکز و تاکتیک بسیار مهم است، اما جسم و روح در هر فعالیتی شریک هستند و توجه به خداوند در کنار آمادگی و برنامه ریزی، از عوامل مهم موفقیت هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود شجاعی و کی روش ارزش تقدیر و تجلیل ندارند.
از رفتن این تیم ملی فوتبال از بالا تا پایین آلوده ، به جام جهانی هیچ احساس خوبی ندارم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر