بازدید 5569
۲
سوژه

عجايب ليست كي روش؛ازحذف سيدجلال وحسيني تا خط خوردن وريا

کد خبر: ۸۰۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 20 May 2018

ليست جنجالي اعلام شده توسط کارلوس کی روش علاوه بر خط خوردن چهره هایی چون سیدجلال حسینی ، سیدحسین حسینی ، کاوه رضایی و وریا غفوری ، نکات عجیب دیگری هم داشت كه بعضا باوركردني نيست. در این لیست کی روش دراقدامی عجیب علی قلی زاده مهاجم سایپا را که در آخرین بازی تدارکاتی برابر ازبکستان در دفاع بازی داده بود در لیست مدافعان قرار داده است.

به گزارش تابناك ورزشي، این فهرست بازهم نکته عجیب دارد. کریم انصاریفرد یکی از آقای گل های لیگ یونان و مهاجم گلزن فوتبال ایران نامش در میان هافبک های تیم ملی دیده می شود. کی روش در بازی های تدارکاتی اخیر او را به عنوان یک هافبک میانی به بازی گرفت و ممکن است در جام جهانی نیز او در این پست بازی کند.

عجايب ليست كي روش؛ازحذف سيدجلال وحسيني تا خط خوردن وريا

نکته مبهم دیگر اینکه اشکان دژاگه هافبک هجومی تیم ملی ایران در میان مهاجمان به تیم ملی دعوت شده است. با توجه به شناختی که نسبت به کی روش وجود دارد این اتفاق بی دلیل نبوده و او به احتمال برنامه های متفاوتی را در نظر دارد. با این وصف و با توجه به اینکه یک بازیکن باید از این جمع نیز خط بخورد تغییر و تحولات این لیست جالب تر هم می شود.

از دیگر نکات عجیبی که در این لیست می توان به آن اشاره کرد خط خوردن وریاغفوری آماده و سرحال است. با این وصف رامین رضائیان تنها دفاع راست تخصصی حاضر در تیم ملی است اما به نظر می رسد کی روش تصمیم دارد افراد دیگری را نیز در این پست آزمایش کند. پژمان منتظری یکی از گزینه های بازی در این پست است و شاید در بازی های تیم ملی در جام جهانی دفاع راست تیم ملی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کی روش فکر میکند علامه دهر است و اصلا انتقاد پذیر نمی باشد ، بخاطر اینکه شجاعی یا اشکان را خط نزند بدون هیچ
دلیل منطقی ، سید جلال و وریا را از لیست خود خارج کرده و باید منتظر باختهای تحقیر آور ایران باشد
کر روش یک بیمار روانی است...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل