بازدید 6538
۱

تهیه شناسنامه شغلی برای هر ایرانی

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از طراحی شناسنامه شغلی برای هر فرد ایرانی در سن کار خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 20 May 2018

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از طراحی شناسنامه شغلی برای هر فرد ایرانی در سن کار خبر داد.

به گزارش ایلنا، منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگروه اشتغال استان تهران با بیان اینکه ارائه تسهیلات لزوما به ایجاد اشتغال منجر نمی‌شود گفت: مهمترین موضوع در اعطای تسهیلات این است که منجر به اشتغال شود و لازم است منابع هدفمند هزینه شود.

وی افزود: نرخ بیکاری روستایی هفت درصد است و در مقایسه با نرخ بیکاری شهری کم است اما باید اشتغال روستایی ایحاد شده را برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها تثبیت کنیم .

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون با اشاره به اینکه ٣.٥ درصد اشتغال کشور در حوزه کارآفرینان است تصریح کرد:پرداخت تسهیلات باید محلی برای توسعه کارآفرینی باشد و ریسک تخصیص منابع باید کاهش یابد.

منصوری ادامه داد: ارائه تسهیلات باید با شرایط راحت و دائم برقرار باشد و بر توسعه اشتغال متمرکز شد و اتصال به بازار و کیفیت را مورد توجه قرار داد.

وی با تأکید براینکه جهت گیری استراتژیک برای آنکه بدانیم چه کاری در توسعه اشتغال انجام می شود باید مورد توجه باشد افزود:استان تهران ویژگی های خاصی دارد و بررسی ها نشان می دهد در بخش بانکی برای اشتغال با تأخیر مواجهیم، سال ٩٧ مقرر شده است ،دستگاه ها طی ١٢ روز ،کمیته فنی طی ٤ روز و بانک ها نهایت تا ١٤ روز نتیجه بررسی طرح های اشتغال را مشخص کنند.

معاون وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در پایان به تأکید رئیس جمهور مبنی بر اینکه تخصیص منابع باید در مدت کوتاهی انجام شود اشاره کرد، وی همچنین از طراحی شناسنامه شغلی برای هر فرد ایرانی در سن کار خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
ب جای این کارها کار ایجاد کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان