بازدید 8142
۳

اولین کنسرت در فضا اجرا شد

گروهی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی که در حال چرخش در ارتفاع 400 کیلومتری بالای زمین هستند، یک اجرای موسیقی در فضا داشتند.
کد خبر: ۸۰۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 20 May 2018

گروهی از فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی که در حال چرخش در ارتفاع 400 کیلومتری بالای زمین هستند، یک اجرای موسیقی در فضا داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، جمعی از فضانوردان ماموریت "Expedition 55" که چند ساز موسیقی را با خود به ایستگاه فضایی بین المللی برده‌اند یک اجرای موسیقی زنده در فضا انجام دادند.

این پرسنل اسم گروه خود را "AstroHawaii" نامیدند.

"اندرو جی. (درو) فیوستل"،" اسکات دیوید تینگل"، "ریکی آرنولد"، به همراه همکاران روسی خود "اولگ آرتمیف" و "آنتون شکاپلروف"، چند ساز موسیقی راک را به ایستگاه فضایی بین المللی بردند تا یک اجرای منحصر به فرد در مدار داشته باشند.

در این اجرا فیوستل و تینگل گیتار الکتریکی، و آرنولد درام نواخت. دو فضانورد روسی نیز در عرض 20 دقیقه تمرین، توانستند ساز بادی بنوازند.

فیوستل در صفحه مجازی خود در توئیتر نوشت: ما فکر می‌کنیم این اولین اجرای زنده در فضا است. اجرای ما به سبک موسیقی "راک" بود و ما می‌خواهیم کنسرت بیشتری در فضا اجرا کنیم.

انتظار می‌رود که کلیپی از اجرای این فضانوردان در آینده منتشر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
اونا توی فضا هم رفتن کنسرت اجرا کردند اما ما هنوز توی زمینش موندیم که اصل کار درسته یا نه ؟ بقیه کارهامون هم در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته همین جوریه .
پاشون تو اون حالت بی وزنی به این سیم ها و لوله ها گیر نمیکنه چقدر همه چی بی نظمه حالا نمیشد فقط موسیقی گوش بدهند تا اینکه بنوازند.مگر نمیدونند که کنسرت چیز بدیه
مگه موزیک در فضا ممنوع نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان