بازدید 4674
جام حذفی آلمان

مونیخ 1-3 فرانکفورت/باورنکردنی؛بایرن درفینال بدست سرمربی اش به قتل رسید

گاچینوویچ در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده به گل سوم رسید تا اینتراخت با تفکرات نیکو کواچ، سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ، یوپ هاینکس سرمربی باواریایی‌ها را در آخرین مسابقه حرفه ای عمرش دست خالی به خانه بفرستد.
کد خبر: ۸۰۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 20 May 2018

یوپ هاینکس به بدترین شکل ممکن در آخرین شب مربیگری اش شلاق بی رحم فوتبال را پشت خود حس کرد و با شکست سنگین مقابل تیم اینتراخت فرانکفورت جام حذفی را واگذار کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، فرانکفورت با بازی هدفمند با برتری 3 بریک مقابل بایرن‌مونیخ در بازی نهایی جام حذفی آلمان دست به کار بزرگی زد و برای پنجمین بار و پس از گذشت 30سال فاتح این رقابت‌ها شد. در نیمه اول بازی ورزشگاه المپیک برلین، اینتراخت با استفاده از اشتباه بازیکنان بایرن توسط ربیچ در دقیقه 11 به گل دست یافت. بایرن با وجود لرزاندن تیر دروازه به گل نرسید و نیمه اول بازنده به رختکن رفت. در نیمه دوم، تیم باواریایی قدرتمندانه شروع کردند و لوندوافسکی با کمک مدافع پای حریف در دقیقه 53 برای بایرن بازی را به تساوی کشاند. بایرن یک بار دیگر تیر دروازه را لرزاند و در نهایت ربیچ در دقیقه 82 برخلاف جریان بازی گل دوم اینتراخت را به ثمر رساند. این گل به خاطر لمس توپ با دست توسط بازیکن اینتراخت مشکوک بود اما داور با بازبینی صحنه، رای به صحت گل داد.

پس از اینکه صحنه مشکوک درون محوطه جریمه اینتراخت در دقیقه 93 پس از بازبینی تصاویر هم پنالتی تشخیص داده نشد، اینتراخت روی یک ضدحمله برگشتی از کرنر، از جلو کشیدن سنگربان رقیب بهره برد و توسط گاچینوویچ در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده به گل سوم رسید تا اینتراخت با تفکرات نیکو کواچ، سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ، یوپ هاینکس سرمربی باواریایی‌ها را دست خالی به خانه بفرستد.

آلمان - دی اف بی پوکال - گزارش بازی

شرح گل

1-0 (آینتراخت فرانکفورت-ربیچ): در دقیقه ١١ ریبیچ در میانه زمین از جیمز  رودریگرز توپ ربایی کرد و به بواتنگ پاس داد و در ادامه پاس بواتنگ، ربیچ را در حالت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن از زیر دستان اولرایش وارد دروازه بایرن شد.

1-1 (بایرن مونیخ-لواندوفسکی): پاس به عقب کیمیچ از سمت راست با ضربه لواندوفسکی وارد دروازه فرانکفورت شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

2-1 (آینتراخت فرانکفورت): پاس فوق  العاده هافبک فرانفکورت پشت بازیکنان به زیبیچ رسید تا این بازیکن با یک ضربه تمام کننده دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه بایرن کند، داور البته با دیدن ویدئو چک صحت گل را تایید کرد.

3-1 (آینتراخت فرانکفورت-گاچینوویچ): کرنر بایرنی ها در آخرین دقایق که با خروج اولرایش از دروازه همراه شده بود توسط مدافعان فرانکفورت دور شد و به گاچینوویچ رسید تا این بازیکن با طی مسافتی طولانی دروازه خالی بایرن را باز کند و کار را برای بایرنی ها تمام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل