بازدید 6276
۳
سوژه

کدام نهاد و مسوول به افتضاح طاهری در پرسپولیس رسیدگی می کند؟

کد خبر: ۸۰۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 20 May 2018

پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و این محرومیت نگرانی عجیبی بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که این باشگاه حق ثبت قرارداد هیچ بازیکن جدیدی را برای فصل آینده ندارد، صادق محرمی رسما از پرسپولیس جدا شد و حالا خبر می‌رسد فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و شاید محمد انصاری، وحید امیری و حتی علیرضا بیرانوند از این تیم جدا شوند.

تصور این موضوع هم برای هواداران پرسپولیس سخت و غیر قابل باور است. تیمی که سه فصل در فوتبال ایران آقایی کرد حالا شاید در بسیاری از پست ها باید با اتکا به بازیکنان امیدش حداقل یک نیم فصل را به میدان برود. برانکو هم مدتی به همین دلایل از تمدید قراردادش طفره می‌رفت، حمیدرضا گرشاسبی در این باره گفت: «دلیل طولانی شدن مذاکرات‌مان هم به خاطر این بود که او نگران آینده بود. برانکو در صحبتی که با ما داشت گفت‌ به خاطر مشکلاتی که دارید پنجره نقل‌ و انتقالات بسته شده است. تعدادی از بازیکنان هم که می‌خواهند از این تیم بروند و نمی‌توانید بازیکن بگیرید. من که آبرو و حیثت خودم را از خیابان نیاورده‌ام.» باید به برانکو هم حق داد. دانش فنی او به همگان ثابت شده، اما همین سرمربی برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به بازیکنان دارد.

هواداران پرسپولیس اتفاقات این روزهای این باشگاه را فراموش نخواهند کرد. گرشاسبی که وارث ویرانه دوره مدیریت طاهری است، حالا با خواهش و تمنا از بازیکنان می‌خواهد ساز جدایی کوک نکند اما مگر او مقصر این این اتفاقات است؟ طاهری که با جعل در قرارداد طارمی باعث این مشکل شد حالا بدون یک عذرخواهی، به ورزشگاه می‌آید و بازی های تیم محبوبش را تماشا می‌کند.

محمد علی ترکاشوند با همفکری علی اکبر طاهری، تصمیم گرفتند قراردادی با مهاجم سابق‌شان ببندد و به جای ثبت تاریخ روز، تاریخ یک ماه قبل را در این قرارداد ثبت کنند. این ابتکار مدیران وقت باشگاه برای این بود که درصورت شکایت ریزه‌اسپور باشگاه پرسپولیس مدعی شود پیش از این که طارمی با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد ببندد، با آنها قرارداد بسته بود. این ترفند درحالی مطرح و پیگیری شد که مدیران وقت باشگاه از مهدی طارمی و وکیلش هم خواستند همین دروغ را در رسانه‌ها ادامه دهند تا بلکه بتوانند از دعوای حقوقی با ریزه‌اسپور سربلند خارج شوند اما طاهری و دوستانش نمی‌دانستند کسی نمی‌تواند سر فیفا کلاه بگذارد!

این محرومیت هم فقط و فقط حاصل بی‌تدبیری و دروغ واضح علی اکبر طاهری و دوستانش بویژه ترکاشوند و خمارلو است اما ای کاش در برهه از زمان که دیگر نمیشود کاری برای حال این محرومیت انجام داد، حداقل به خود جرات می‌دادند و از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کردند. عذرخواهی که شاید کینه هواداران را نسبت به مدیران سابق را کمتر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تو استقلالی الان داری شیطنت میکنی تومیترسی که شایدپنجره بازشودمیخواهی به فیفا جهت بدی !!!!! خجالت بکش توازکجا به نوشته هات یقین داری که بااین جرات مطلب می نویسی ؟طارمی اخراج شده بودیه حرفایی زدتاعقده خالی کنه
عذرخواهی چی چی هست؟؟؟
میشه تعریفش کنید تو فرهنگ لغت مسععولین!!
هیچ نهادی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل