بازدید 4146

رئال مادرید امشب درپی قهرمانی نیم فصل دوم لالیگا

رئال همچنین با کسب 75 امتیاز منفی، فعلا برنده جایزه جوانمردانه فصل است. سوسیداد و بارسا با 77 و 87 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. هر کارت زرد یک امتیاز منفی، کارت قرمز مستقیم 3 امتیاز منفی و اخراج با دو کارت زرد نیز دو امتیاز منفی دارد.
کد خبر: ۸۰۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 19 May 2018

رئال مادرید امشب در ورزشگاه ویارئال، آخرین بازی خود در لالیگای 18-2017 را انجام خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئالی ها هرچند نیم فصل اول را بسیار ضعیف به پایان رساندند و همان نتایج باعث شد تا قهرمانی لالیگا دور از دسترس شود؛ ولی در نیم فصل دوم با کسب 40 امتیاز، بیش از هر تیمی امتیاز جمع کرده اند و اگر امشب بر ویارئال پیروز شوند، قهرمان نیم فصل دوم خواهند شد. قهرمانی ای که البته بی حاصل است. پس از رئال، تیم های بارسا و اتلتیکو با کسب 39 و 36 امتیاز قرار دارند.

رئال همچنین با کسب 75 امتیاز منفی، فعلا برنده جایزه جوانمردانه فصل است. سوسیداد و بارسا با 77 و 87 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. هر کارت زرد یک امتیاز منفی، کارت قرمز مستقیم 3 امتیاز منفی و اخراج با دو کارت زرد نیز دو امتیاز منفی دارد. هر جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی برای بازیکن نیز سه امتیاز منفی خواهد داشت.

اخراج مربی، اعضای کادر فنی و تدارکات و نیز نیمکت نشینان نیز 5 امتیاز منفی دارد. در احتساب امتیازات بازی جوانمردانه، محرومیت تماشاگران نیز لحاظ می شود. در حال حاضر بتیس با 146 امتیاز منفی، بدترین تیم از این حیث بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی