بازدید 10109

سرقت گوشی راز فيلم‌های سياه را بر ملا كرد

کد خبر: ۸۰۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 19 May 2018

مرد ميانسال فكر نمي‌كرد سارق گوشي راز فيلم‌هاي سياه سريالي او را بر ملا كند. سارق كه قصد اخاذي 100‌ميليون توماني داشت از سوي مأموران بازداشت شد.

به گزارش جوان، چندي قبل مردي به اداره پليس رفت و از سارق موتور‌سواري به اتهام سرقت گوشي همراه گرانقيمتش شكايت كرد.

مرد ميانسال در توضيح ماجرا گفت: دفتر كارم در يكي از خيابان‌هاي مركزي تهران است‌. به خاطر اينكه خودروي شاسي بلندم طرح ترافيك ندارد هر روز در نزديكي ايستگاه مترو پارك مي‌كنم و بامترو به محل كارم مي‌روم. دقايقي قبل از خودروام پياده شدم و در حالي كه تلفني با يكي از مشتريانم حرف مي‌زدم به طرف ايستگاه مترو مي‌رفتم كه ناگهان موتورسيكلتي به من نزديك شد و در يك چشم بر هم زدن تلفن همراهم را قاپيد و فرار كرد.

وي ادامه داد: سارق به قدري سريع گوشي‌ام را سرقت و فرار كرد كه حتي موفق نشدم شماره پلاك آن را بردارم.

با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي دادسرا براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

بدين ترتيب مأموران تحقيقات خود را درباره اين پرونده آغاز كردند و با بازبيني دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه، سارق موتور سوار را به نام شروين كه از سارقان سابقه‌دار بود شناسايي كردند.

در حالي كه پليس در يك قدمي دستگيري متهم موبايل قاپ بود شاكي با حضور در اداره پليس از شكايت خود صرف نظر كرد و مدعي شد سارق، گوشي‌اش را پس داده است و شكايتي ندارد. از سوي ديگر مأموران دريافتند سارق مدتي است به صورت پيامكي با شاكي ارتباط دارد و براي تحويل گوشي مرد ميانسال قصد اخاذي 100‌ميليون توماني دارد. در چنين شرايطي مأموران به موضوع مشكوك شدند و سارق را در مخفيگاهش دستگير كردند.

راز اخاذي 100 ميليون توماني

متهم پس از انتقال به اداره پليس به سرقت گوشي شاكي اعتراف و راز اخاذي 100‌ميليون توماني را بر ملا كرد.

وي گفت: من سارق حرفه‌اي هستم و چندين بار هم به جرم موبايل‌قاپي دستگير و روانه زندان شدم. در زندان تصميم گرفتم كه موبايل‌هاي قيمتي افراد پولدار را سرقت كنم و بعد با آنها تماس بگيرم و به ازاي گرفتن مبلغي تلفن همراهشان را پس دهم.

از آنجايي كه اين افراد داخل تلفن همراهشان اطلاعات مهمي دارند قبول مي‌كردند تا با پرداخت مبلغي به من گوشي‌شان را پس دهم. در اين مدت تعدادي گوشي از افراد پولدار كه همگي خودروهاي گرانقيمت خارجي سوار بودند سرقت كردم.

تعدادي از آنها به من پول دادند و گوشي‌شان را گرفتند، اما تعدادي شكايت كردند و من هم گوشي‌هاي آنها را به مبلغ ناچيزي فروختم.

وي درباره آخرين سرقت گوشي گفت: روز حادثه گوشي شاكي را خيلي سريع قاپيدم و فرار كردم. وقتي به خانه‌ام رفتم متوجه شدم گوشي او رمز ندارد و به راحتي وارد برنامه‌هاي گوشي شدم.

داخل رم گوشي سرقتي تعداد زيادي فيلم سياه ضبط شده بود. وقتي تعدادي از فيلم‌ها را بررسي كردم متوجه شدم تمامي فيلم‌هاي سياه مربوط به صاحب گوشي است كه از زنان و دختران جوان تهيه كرده است.

همان لحظه تصميم گرفتم تا از صاحب گوشي اخاذي كنم‌. ابتدا با تعدادي از شماره‌هاي دوستان و بستگان شاكي تماس گرفتم و گفتم كه از شاكي تعداد زيادي فيلم سياه دارم و از آنها خواستم موضوع را به صاحب گوشي اطلاع دهند.

ساعتي بعد مرد پولدار كه هراسان به نظر مي‌رسيد با من تماس گرفت و گفت از شكايت خود صرف‌نظر كرده است و خواست تا گوشي‌اش را به او بازگردانم.

به او گفتم كه تمامي شماره افرادي كه با آنها ارتباط پنهاني داشته را از داخل گوشي‌اش برداشته‌ام و در صورتي كه به من پول ندهد فيلم‌هاي سياه را براي آنها مي‌فرستم و بعد همه فيلم‌ها را براي اعضاي خانواده و بستگانش مي‌فرستم.

در نهايت از او خواستم مبلغ 100‌ميليون تومان به من پرداخت كند تا راز فيلم‌هاي سياه را بر ملا نكنم و او هم قبول كرد، اما يك روز بعد از سوي مأموران بازداشت شدم.

قصد اخاذي داشتم كه در دام اخاذ گرفتار شدم

پس از اين مأموران شاكي را به اتهام ضبط فيلم‌هاي سياه بازداشت كردند.

متهم در بازجويي‌ها گفت: من معمولاً هنگام رانندگي داخل خيابان زنان و دختران جواني را كه منتظر تاكسي بودند سوار خودروام مي‌كردم و در ميانه راه به آنها پیشنهاد ازدواج مي‌دادم.

سعي مي‌كردم با چرب‌زباني اطمينان آنها را بدست بياورم و معمولاً آنها هم به پيشنهاد ازدواجم جواب مثبت مي‌دادند تا اينكه در فرصت مناسبي آنها را به خانه‌ام دعوت مي‌كردم و به صورت پنهاني از آنها فيلم سياه تهيه مي‌كردم.

سپس با آنها تماس مي‌گرفتم و باتهديد انتشار فيلم‌هاي سياه از آنها اخاذي مي‌كردم.

وي در پايان گفت: من قصد اخاذي داشتم، اما هرگز فكر نمي‌كردم در دام باجگير حرفه‌اي‌تري گرفتار شوم و رازم برملا شود.

همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه مأموران با شكايت چند زن و دختر جوان از مرد ميانسال به اتهام اخاذي روبه‌رو شدند.

تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
دنیای کثیفی شد!!!!!!!!
چه کثافت هایی تو این کشور زندگی می کنند خدایا
این ها چه جوری تربیت شدند؟
عجب شیرتوشیریه! دیگ به دیگ میگه روت سیاه
باورش سخت است که چنین ادمهای کثیف وزالو صفتی در اطراف ما زندگی میکنند
بهش میگن کارما
باید رمز میگذاشتی جانم .
چه دوتایی!
چه خبر مملکت ... این موضوع خوراک فیلم های خارجی خداوکیلی یه خورده هم صحنه اکشن بهش اضافه کنی آی میفروشه
چه خر تو خریه
همشون مجرمند از سارق تا اون صاحب گوشی و اون دخترانی که خودشون رو در اختیار این مردک قرار میدادند.همشون باید مجازات بشند.البه اگه واقعا بخواهند قانون را اجرا کنند
زنان در صورت برخورد با اینگونه افراد باید سریعا به پلیس اطلاع دهند تا جلوی آن گرفته شود
عجب شیر تو شیری شده
کثافت
بله دست بالاي دست بسيار است
عجب اوضاع و احوالی است بخدا !
دو مورد در این گزارش هست که ضعف قوه قضائیه را نشان میده:

1- -من سارق حرفه‌اي هستم و چندين بار هم به جرم موبايل‌قاپي دستگير و روانه زندان شدم-!!!!!

2- زنان و دختران جواني را كه منتظر تاكسي بودند سوار خودروام مي‌كردم و در ميانه راه به آنها پیشنهاد ازدواج مي‌دادم.... معمولاً آنها هم به پيشنهاد ازدواجم جواب مثبت مي‌دادند تا اينكه در فرصت مناسبي آنها را به خانه‌ام دعوت مي‌كردم و به صورت پنهاني از آنها فيلم سياه تهيه مي‌كردم.

واقعا به همین راحتی و بدون ترس از اجرا قانون؟؟؟؟؟
دست بالای دست بسیار است...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان