بازدید 6409

معضل بزرگ شفر؛جای خالی لیست استقلال پر شد!

کد خبر: ۸۰۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 19 May 2018

مشکل تازه ای برای آبی های تهران از راه رسیده ... دو بازیکن جوان اما کارآمد استقلال با رد شدن از ۲۳ سالگی باید به لیست بزرگسالان تیم اضافه شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال شفر به نظر تیم کاملی می‌آمد که با وجود تیام در خط حمله نقطه ضعف چندان بزرگی ندارد. تنها پستی که در طول فصل سرمربی آلمانی نتوانست گزینه مطمئن و ثابتی برای آن پیدا کند دفاع چپ است. جایی که زکی‌پور، سهرابیان و نورافکن در آن امتحان شدند. برای فصل آتی اما شاید این مشکل استقلال بیشتر هم شود.

از میان سه گزینه مطرح شده نورافکن که او هم زیر ۲۳ سال است تصمیم به جدایی گرفته و زکی‌پور و سهرابیان هم با رد شدن از بیست و سه سال باید به لیست بزرگسال استقلال اضافه شوند و دو جای خالی این تیم را پرخواهند کرد. استقلال بر اساس قوانین نقل و انتقالات می‌تواند تنها ۱۸ بازیکن بزرگسال داشته باشد که دو سهمیه با اضافه شدن این دو بازیکن پر خواهد شد و جدایی نورافکن هم جایی را در این تیم خالی نمی‌کند.

از سوی دیگر آبی‌ها باید به فکر جای خالی برای اضافه شدن داریوش شجاعیان به تیم در نیم‌فصل دوم باشند. با این حساب شفر که قصد دارد بخش زیادی از تیمش را ترمیم کند کمی دستش در اضافه کردن بازیکن بزرگسال بسته خواهد ماند. البته مشخص نیست که تصمیم شفر با این اتفاق چه خواهد بود. او سهرابیان و زکی‌پور را با وجود خارج شدن از لیست امیدهای تیم در فهرست بزرگسالان نگه می‌دارد یا ترجیح می‌دهد با بیرون قرار دادن آنها به فکر گزینه‌های جدیدی باشد. اتفاقی که به نوشته سایت نود بعید به نظر می‌رسد وضعیت مالی باشگاه اجازه این کار را به او بدهد. آنها بدون احتساب خروج این دو بازیکن به اندازه کافی جای خالی در تیم شان دارند که برای پرکردن آن مشکلات زیادی خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل