بازدید 4901
۱

ترامپ باز هم اهانت به مهاجران را توجیه کرد

کد خبر: ۸۰۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 18 May 2018

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای توجیه تازه ترین اهانت خود به مهاجران که به طور غیر قانونی وارد این کشور می شوند اعلام کرد مقصود وی هنگام استفاده از عبارت "حیوانات" در اظهارات روز چهارشنبه اش در میزگرد مربوط به مهاجرت، اعضای باند مجرمانه ام اس 13 بوده است نه مهاجران.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از آسوشیتدپرس از واشنگتن، دونالد ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاران در جریان دیدار با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در این باره گفت مقصود وی از این عبارت متوجه اعضای باند تبهکاری ام اس 13 بوده است.

وی با تکرار جملات روز چهارشنبه خود گفت: « اعضای ام اس 13 حیواناتی هستند که وارد کشور ما می شوند و هر گاه اعضای باندهای تبهکاری وارد کشور ما می شوند من آنان را حیوان خطاب می کنم و من همیشه این کار را می کنم. »

سخنان اخیر ترامپ درباره مهاجران که روز چهارشنبه در نشستی با مقامات محلی ایالت کالیفرنیا که با سیاست های مهاجرتی این ایالت مخالفند و اقدامات تند دولت را در این زمینه تحسین می کنند بیان شد ، موجی از محکومیت و اعتراض دموکرات ها را در پی داشت.

جارد پولیس ، نماینده کلرادو در کنگره گفت مهاجران انسانند، نه حیوان، نه تبهکار، نه قاچاقچی مواد مخدر و نه متجاوز ، آنها انسانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بنظرم بس باید گفت بدر ومادر واجداد ترامب هم حیوانات هستند چونکه جزء مهاجرین اول می باشند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر