بازدید 10938
۳
گزارش

انفجارخنده درجشن استقلال با جمله شفر و طعنه به بازیکن پرسپولیس

من قبل از حضور در استقلال از یک باشگاه تونسی پیشنهاد داشتم اما در همان زمان استقلال به من پیشنهاد داد و وقتی با افتخاری مذاکره می‌کردم مدام می‌گفت پول زیادی نداریم!( همین مساله باعث خنده حاضرین در سالن شد.)
کد خبر: ۷۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 16 May 2018

مراسم جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد. از حواشی این مراسم می توان به ورود با تاخیر بازیکنان به دلیل ترافیک و حرکات موزون جیری ساناک اشاره کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم جشن قهرمانی استقلال که قرار بود ساعت 18 در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شود با 90 دقیقه تاخیر در ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز شد.بسیاری از بازیکنان استقلال به خاطر ترافیک سنگین دیر به این مراسم رسیدند. محمدرضا احمدی مجری این برنامه بود.

نکته جالب اینکه امید نورافکن بازیکن استقلال بخاطر شدت ترافیک با پیک موتوری خود را به جشن قهرمانی رساند.شماری از پیشکسوتان استقلال از جمله عبدالعلی چنگیز، جعفر مختاری‌فر، سیروس دین‌محمدی، علیرضا اکبرپور، محمد نوازی، جواد قراب و مهدی حاج‌محمد در این مراسم حضور داشتند. همچنین برخی از هنرپیشه‌ها از جمله پویا امینی و ارسلان قاسمی در این جشن حاضر شدند.

شفر آلمانی سرمربی منظم استقلال هم به همراه پسرش با تاخیر به این جشن آمد. با شروع مراسم افتخاری گزارشی از عملکرد تیم استقلال در فصل گذشته بیان کرد و اینکه این تیم با حضور شفر چه شرایط خوبی پیدا کرد و همچنین مشکلاتی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داشت و از جمله اینکه نمی‌توانست میزبان تیم عربستانی باشد. سپس جام قهرمانی حذفی را هم به این مراسم آوردند و از آن پرده برداری کردند. بعد از آن کلیپی از فینال جام حذفی پخش شد و گل قهرمانی تیام سالن را به وجد آورد. خسرو حیدری با دخترش و علی قربانی با همسرش در این مراسم حاضر شد. وریا غفوری هم با پسرش آمد.

شفر در بخشی از این مراسم پشت میکروفت رفت و درباره نحوه آمدنش به استقلال گفت: من قبل از حضور در استقلال از یک باشگاه تونسی پیشنهاد داشتم اما در همان زمان استقلال به من پیشنهاد داد و وقتی با افتخاری مذاکره می‌کردم مدام می‌گفت پول زیادی نداریم!( همین مساله باعث خنده حاضرین در سالن شد.)

جشن قهرمانی استقلال

سپس نوبت به جشن صعود در لیگ قهرمانان آسیا رسید که با پخش گل های پیاپی تیام به ذوب آهن حاضرین در این مراسم به شور آمدند. علی پورحیدری پسر منصور پورحیدری اسطوره فقید استقلال در این مراسم حاضر شد. تصاویری از پورحیدری، حجازی، رضا احدی در این مراسم پخش شد. محسن کریمی و داریوش شجاعیان دو بازیکن مصدوم استقلال هم در این مراسم حاضر هستند.

یک مجری طنز هم در این مراسم به هنرنمایی و طنازی پرداخت و در یکی از جملاتش هم به یکی از بازیکنان پرسپولیس کنایه زد و گفت برخی از بازیکنان هم در پاساژها دست شان در دست برخی(!) است.

ساناک دستیار شفر در سالن هنگام پخش موزیک های شاد حرکات موزون انجام می داد که همین مساله باعث شد مجری مراسم به شوخی بگوید دستیار شفر توانایی های دیگری هم دارد. در پایان مراسم هم بازیکنان پاداشی از سوی اسپانسر باشگاه گرفتند تا دست خالی از سالن نروند.

افتخاری در پایان مراسم به خبرنگاران گفت که جذب بازیکن خارجی و تقویت استقلال با شرایط کنونی، امکان پذیر نیست که این موضوع باعث ناراحتی حضار اطراف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خجالت بکش....پول بیار...همین....چرا برای پرسپولیس هست برای استقلال نه
شرم کن
تابناک استقلالی شرم کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر