بازدید 2809

تهدیدهای تکراری نتانیاهو علیه حماس

کد خبر: ۷۹۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 16 May 2018

ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، رهبران حماس از حملات اسرائیل در امان نیستند.

بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با شبکه خبری "سی‌بی‌اس" آمریکا در خصوص برنامه‌ریزی برای هدف قرار دادن رهبران جنبش حماس گفت: "اگر آنها تروریست‌ها را برای کشتن ما بفرستند، به نظرم هیچ کس در امان نمی‌ماند".
نتانیاهو با بیان اینکه در شرایط کنونی امکان گفت‌وگو با جنبش حماس وجود ندارد، مدعی شد: "تا زمانی که آنها به دنبال نابودی ما هستند، درباره چه چیزی می‌توانیم گفت‌وگو کنیم، آیا می‌شد با تشکیلات القاعده و بن‌لادن، رهبر سابق این تشکیلات گفت‌وگو کرد".
وی همچنین از قتل عام فلسطینیان در نزدیکی مرزهای غزه توسط ارتش این رژیم دفاع کرد و مدعی شد: "حماس مردم را به ورود به اسرائیل وادار کرده و آشکارا اعلام می‌کند که هدفشان نابودی اسرائیل است، آنها مردم را وادار می‌کنند، بنابراین راهپیمایی فلسطینیان آنطور که مطرح شده، صلح‌آمیز نیست".

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص اینکه تظاهرکنندگان در مقابل تلاش برای عبور از مرزهای اراضی اشغالی اموالی دریافت می‌کنند، مدعی شد: "آنها غیرنظامیان، زنان و کودکان را با هدف وارد کردن صدمه‌هایی به سمت آتش می‌کشند، ما به دنبال به حداقل رساندن تلفات‌ها هستیم، آنها به منظور تحت فشار گذاشتن اسرائیل درصدد به بار آوردن تلفات‌هایی هستند و این یک ننگ است".

وی درباره اینکه ارتش اسرائیل نباید از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کند، گفت: "در این باره ابزارهای دیگر را امتحان کردیم اما موفقیت‌آمیز نبود به همین دلیل گزینه‌های بد را انتخاب کردیم، اگر حماس مردم را مجبور به راهپیمایی و اعتراض نکند، هرگز اتفاقی رخ نمی‌دهد".

رژیم صهیونیستی به دلیل استفاده از گلوله جنگی علیه تظاهرکنندگان فلسطینی مورد انتقاد بین‌المللی قرار گرفته است.
از ۳۰ مارس تاکنون ارتش اسرائیل تظاهرکنندگان را در نزدیکی مرزهای غزه هدف قرار داده و در پی آن، ده‌ها فلسطینی شهید و هزاران تن زخمی شدند.
روز دوشنبه در جریان اعتراضات و تظاهرات گسترده فلسطینیان به ویژه در نوار غزه به مناسبت راهپیمایی بزرگ بازگشت و بزرگداشت هفتادمین سالگرد "نکبة" و محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس، ۶۳ فلسطینی شهید و بیش از ۳۱۸۸ تن دیگر زخمی شدند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر