بازدید 2501

امضا طومار علیه جنایات رژیم صهیونیستی

به دنبال جنایات اخیر نظامیان صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع و مظلوم غزه، هزاران نفر از سراسر جهان با امضای طوماری خواستار پس گیری میزبانی مسابقات یوروویژن از این رژیم شدند.
کد خبر: ۷۹۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 16 May 2018

به دنبال جنایات اخیر نظامیان صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع و مظلوم غزه، هزاران نفر از سراسر جهان با امضای طوماری خواستار پس گیری میزبانی مسابقات یوروویژن از این رژیم شدند.

به گزارش رادیو بین المللی فرانسه، واکنش های جهانی به کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی که در جریان انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به شهر بیت المقدس روی داد، همچنان ادامه دارد.
در همین ارتباط، هزاران نفر از سراسر جهان با امضای طوماری از برگزار کنندگان مسابقات خوانندگی یوروویژن خواستند تا میزبانی این سری از مسابقات را که قرار است در سال 2019 در سرزمین های اشغالی برگزار شود، از رژیم صهیونیستی پس بگیرند.
امضا کنندگان این طومار معتقدند که مسابقات یوروویژن یک برنامه تفریحی و سرگرم کننده است که نباید در مکانی که نظامیان آن بطور وحشتناک غیر نظامیان فلسطینی را به خاک و خون می کشانند، برگزار شود.
امضاکنندگان این طومار معتقدند که رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حقوق بشر در غزه و کشتار فلسطینیان صلاحیت لازم برای برگزاری مسابقات آواز سال 2019 را ندارد.
در بخشی از این طومار که در ایسلند تهیه شده، آمده است: 'اسرائیل حقوق بین الملل را نقض می‌کند، حقوق بشر را نادیده می‌گیرد و خشونت علیه فلسطینی‌ها را تکرار می‌کند.'
در مسابقات 2018 خوانندگی یوروویژن، نماینده رژیم صهیونیستی توانست مقام نخست را کسب کند و به این ترتیب این رژیم میزبان مسابقات در سال آینده این مسابقات شد.
نظامیان صهیونیست روز دوشنبه ( 24 اردیبهشت ماه) راهپیمایی مردم غزه در هفتادمین سالگرد «روز نکبت» (پایه ریزی رژیم صهیونیستی در فلسطین) در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را به خاک خون کشیدند که در جریان آن 61 تن شهید و حدود سه هزار نفر زخمی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان