بازدید 2297

بحطائی: موافق تعطیلات زمستانی هستیم

کد خبر: ۷۹۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 16 May 2018

وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه موافق تعطیلات زمستانی مدارس هستیم، گفت: تعطیلات دوهفته‌ای زمستانی احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی را دستخوش‌ تغییراتی خواهد کرد.

به گزارش مهر، سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون تعطیلات زمستانی دانش آموزان، گفت: برای تعطیلات زمستانی با سایر دستگاه‌های مربوطه هماهنگ‌ هستیم و بر همین اساس دو هفته تعطیلی بین سال تحصیلی را دنبال می‌کنیم، اما احتمالا شروع وخاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی خواهد شد.

وی افزود: این موضوع احتمالا نیاز به مصوبه مجلس داشته باشد که اگر نیازمند تصویب‌ مجلس باشد آن را به مجلس ارسال می‌کنیم. ما موافق تعطیلی دوهفته تعطیلات زمستانی‌ مدارس هستیم و تلاش می‌کنیم آن را در سال جاری اجرایی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تجمع معلمان در مقابل سازمان برنامه و بودجه و بازداشت عده‌ای از آنها، تصریح کرد: مراسم به مانند هر سال برگزار شده که البته کم‌ملاحظه‌ بودن برخی همکاران امسال وجود داشت، چراکه شرایط مناسبی برای برگزاری این تجمع فراهم نبود.

بطحایی ادامه داد: برخی تشکل‌ها نیز جلساتی با حضور نماینده‌های وزارت آموزش و پرورش داشتند و مسائل خود را آنجا مطرح کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضرب و شتم معلمان در هفته معلم کار پسندیده‌ای نیست، گفت: البته به من گزارش داده‌اند در آن تجمع عده‌ای غیرمعلم نیز حضور داشتند و شعارهای غیرصنفی می‌دادند که ربطی به معلمان نداشت.

وی در پایان تاکید کرد: از معلمان بازداشتی فقط یک نفر در بازداشت مانده است و بقیه آزاد شدند که ما در حال رایزنی برای آزادی این فرد هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار