بازدید 3837

تولید جهانی نقره کاهش یافت

تازه ترین آمارهای موسسه نقره نشان می دهد که تولید نقره از معادن جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی با کاهش ۴.۱ درصدی روبرو شده است.
کد خبر: ۷۹۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 16 May 2018

تازه ترین آمارهای موسسه نقره نشان می دهد که تولید نقره از معادن جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی با کاهش ۴.۱ درصدی روبرو شده است.

به گزارش «کالاخبر»، اسکراپ رجیستر گزارش داد که تولید جهانی نقره از معادن طی سال گذشته به کمتر از ۸۵۲.۱ میلیون اونس رسیده که این رقم نسبت به ۲۰۱۶ میلادی ۴.۱ درصد کاهش داشته است. این برای دومین سال متوالی است که تولید جهانی نقره با افت روبرو شده است.

بر اساس این گزارش علت اصلی کاهش تولید جهانی نقره در سال گذشته اختلال تولید و عرضه در قاره آمریکا بوده است. در بین کشورهای بزرگ تولید کننده نقره، چین و پرو با کاهش نسبتا فزاینده تولید روبرو شده اند. استرالیا و آرژانتین نیز در این مدت با کاهش تولید نقره مواجه بودند.

البته از سوی دیگر تولید نقره در مکزیک با افزایش همراه شده و و این کشور بار دیگر به بزرگترین تولید کننده نقره جهان تبدیل شده است. پرو، چین، روسیه و شیلی نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

تولید نقره در کشورهای غربی در سال گذشته با افزایش روبرو شده که علت اصلی آن افزایش تولید ایالات متحده و اروپا بوده است.

به اعتقاد برخی تحلیلگران بین المللی، قیمت جهانی نقره می تواند طی ماه های آینده تحت تاثیر رشد تقاضا و کاهش تولید با افزایش چشمگیری روبرو شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان