بازدید 15245

22دانشجوي جانباخته حادثه انديشمك -خرم‌آباد

کد خبر: ۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۳ 16 March 2008
اسامي 22 دانشجوي جانباخته در حادثه شب گذشته در محور انديشمک - خرم‌آباد اعلام شد.

به گزارش ايسنا، بنا براعلام صدا و سيماي مركز خراسان رضوي، اسامي اين 22 نفر به شرح زير است:

محسن نساج‌مقدم، محسن مهذب رحيم‌زاده، علي طالع‌پور، سعيد ابراهيم‌زاده، عليرضا ياقوتي نقاب، علي ابهري‌نژاد، سيديونس نجاتي‌يده، سيدمحمد کشميري‌فر، حسين رهگذر مرغزار، حسين عبدوسي، مرتضي شيخي، فريد عرفاني، علي غلامي، سيدياسر ساماني، امير دوست‌محمدي، محمد مهرجو، ايمان فيروزي، محمد شريفي، امين کرامي، مهدي پورنادري، اسماعيل تاجيک و علي طاهري(كمك راننده).

از سوي ديگر، مسئول روابط عمومي فرودگاه بين‌المللي اهواز نيز گفت: مجروحان و اجساد دانشجويان جان‌باخته در حادثه شب گذشته محور انديشمک - خرم‌آباد با يك هواپيماي اختصاصي به مشهد فرستاده مي‌شوند.

مجيد ملاياني، در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: اين هواپيما هم‌اكنون در فرودگاه اهواز به زمين نشسته است.

وي افزود: پس از رسيدن مجروحان و اجساد جان‌باختگان اين حادثه از شهرهاي دزفول و انديمشك، اين هواپيما به سمت مشهد حركت خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
كي و چه كسي ميخواهد اين حوادث كه هر سال در حال وقوع است جمع كند چرا كسي پي گيري نميكنند؟!
سالانه بيش از دويست هزار نفر در کشور قرباني استاندارد نبودن جاده ها مي شوند. يعني بيش از صد هزار خانواده داغدار مي شوند، چند ده هزار نفر خانواده بدون سرپرست مي شوند. کلي ضرر مالي و الي آخر. تا کي بايد خون مردم بر روي آسفالت جاده ها جاري باشد؟ پس چرا جاده ها را اصلاح نمي کنيد؟ چرا هميشه ماشين و راننده را خطا کار اعلام مي کنيد؟ مگر راننده اي باعث مرگ ناخواسته تعدادي شده است، خصومت شخصي با مسافران اتوبوس داشته است؟ آيا بررسي کرديد که خودروساز تانکر بنزين و اتوبوس مقصر بوده اند؟ آيا بررسي کرده ايد که پيمانکار جاده کوتاهي نکرده است؟ آيا بررسي کرده ايد طراح جاده اشتباه نکرده است؟ مگر مي شود دويست هزار کشته را فقط مربوط به خطاي راننده نسبت داد؟ مگر فقط با جريمه مي توان جلوي تصادف را گرفت؟ باز حادثه اي تلخ ديديم و بعدش هيچ چيزي اتفاق نخواهد افتاد، نه مسوولي عوض مي شود، نه کسي مسووليت قبول مي کند، باز اين قصه ادامه خواهد داشت. حل اين مشکل مرد عمل مي خواهد.
اگر بخواهیم یک نارنجک را از یک شهر به شهر دیگر و یا در داخل شهر جابجا کنیم بایستی اسکورت و محافظ داشته باشد سوال این است که چرا برای یک تانکرهای مواد سوختی که بمب متحرک است حداقل یک سرباز را در کنار راننده قرار نمیدهیم که بر وضعیت کار او نظارت کند؟ البته نمیدانم چرا سایت تابناک نظرات من را هرگز منعکس نمی کند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار