بازدید 12480

آزار و اذیت شش پسر نوجوان در کانال آب

کد خبر: ۷۹۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 16 May 2018

آزار و اذیت شش پسر نوجوان در کانال آبمردی که پسران نوجوان تهرانی را به کانال آب می برد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد به اتهام آزار دادن 6 پسر نوجوان در دادگاه محاکمه خواهد شد.

به گزارش ابتکار، در تاریخ ۲۷ دی‌ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس اعلام شد که تعدادی از کسبه و اهالی خیابان اردیبهشت شمالی، پسر نوجوانی حدودا ۱۳ساله را از داخل کانال آب سرپوشیده واقع در این خیابان بیرون کشیده و این پسر به آنها گفته که توسط مردی ناشناس مورد تهدید و نهایتا آزار و اذیت قرار گرفته است.

با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه، پسر نوجوان به آنها گفت: فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ مرا از مقابل پارک پلیس و به بهانه کمک کردن به مادربزرگش سوار ماشین کرد و به نشانی کانال آب در خیابان اردیبهشت شمالی آورد ؛ با تهدید و فریب مرا به داخل کانال کشاند و در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی و پس از تایید موضوع از سوی پزشکی قانونی، پرونده به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پسر ۱۳ ساله که به همراه پدرش به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به منزل بودم؛ دقیقا نبش کوچه ۲۱۸ شرقی، مرد جوانی جلوی مرا گرفت و گفت که برای مادربزرگش گل و گلدان خریداری کرده و به این بهانه از من خواهش کرد تا برای تحویل آنها به وی کمک کنم.

این پسر نوجوان ادامه داد: با این مرد جوان به راه افتاده و از طریق پل هوایی به سمت دیگر اتوبان شهید زین الدین رفتیم و دقیقا در مقابل پارک پلیس سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ با شیشه‌های دودی شدیم ؛ آنجا بود که با چاقو مرا تهدید کرد که اگر صحبتی بکنم مرا خواهد کشت و پس از آن به راه افتاد. پس از طی مسیری به داخل خیابان اردیبهشت شمالی در محدوده سراج رفت ؛ در آنجا ماشین را کنار خیابان پارک کرد؛ پس از پیاده شدن از ماشین، مرا از طریق یک روزنه باریک به داخل کانال آب کاملا تاریک برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

با توجه به حساسیت پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق دوربین های مداربسته، محل سوارکردن پسرهای نوجوان و همچنین محل‌های ارتکاب جنایت آزار و اذیت جنسی، سرانجام موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ هاچ بک با شیشه های دودی به شماره پلاک معلوم شدند.

با شناسایی خودرو ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مالک فردی حدودا ۶۰ ساله است اما خودرو در اختیار پسر ۲۵ ساله اش به نام ایمان قرار دارد ؛ در ادامه تصاویر ایمان از سیستم جامع پلیس استخراج شد و پس از شناسایی تصویر وی از سوی شکات پرونده ، به عنوان متهم تحت تعقیب هر دو پرونده آزار و اذیت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرانجام در آخرین روز دی ماه کارآگاهان به محل سکونت ایمان ۲۵ ساله در خیابان سراج مراجعه کرده و این محل را تحت مراقبت پلیسی قرار داده و او را بازداشت کردند.

این مرد وقتی با مدارک موجود در پرونده روبرو شد لب به اعتراف گشود و در زمینه جرایم ارتکابی خود عنوان داشت: من جوانی مجرد هستم و بعد از اینکه شیشه مصرف می کردم افکار شیطانی به ذهنم می رسید که به همین دلیل با بهانه کمک حدود 11 پسر بچه تهرانی را به کانال های آب اطراف تهران می بردم و در آنجا آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادم که از این 11 نفر سه نفرشان را موفق به آزار و اذیت نشدم.

تحقیقات در این پرونده ها تکمیل شد و با صدور کیفرخواست از سوی بازپرسی شعبه نهم دادسرای جنایی تهران پرونده برای برگزاری جلسه محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. گفتنی است که در این پرونده متهم شیطان صفت 6 شاکی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
در صورت اثبات جرم لطفا حکم خدا را اجرا کنید. با این کار به امنیت اجتماعی کمک و جامعه را از آلودگی ها پاک کنید!
این چرا تا به حال زنده است!
این خبر که مال قرن بوقه؟!
زنده زنده آتيشش بزنيد اين كثافت رو
اتفاقاتي از اين دست يك بارش هم زياد و دردناك است ولي من متوجه نمي شم كه چرا با وجود آسيب پذير شدن روحي مردم ، خبرگزاري ها و و رسانه ها يك خبر ناگوار و از اين دست را تا نقطه آخر قضيه ، چندين بار تكرار ميكنند آنهم با تيتر و عناويني كه مخاطب فكر كنه يك اتفاق ناگوار ديگه اتفاق افتاده است ! اين بي مسئوليتي ، بي توجهي ، سوءاستفاده براي جلب مخاطب بيشتر يا هر چي درست نيست
خبر فوق را چند هفته پيش خوانديم ، يك پرايد و اغفال براي كمك به حمل يك گلدان براي مادر بزرگ ، از اين دست كوتاهي يا عمد رسانه اي زياد
شیطان صفت یعنی چه؟-شیطان فقط بر آدم سجده نکرد-این کارها را که نکرد
دمت گرم تابی جون.این خبر سوخته مربوط به 3 ماه پیش است.میگی نه برو سایت های دیگه رو چک کن عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!
اعدامش کنید تا جامعه از دست این انگل های کثیف خلاص شود. مطمئنا پس از آزادی باز هم ادامه خواهد داد.
این از "ایمان"، اگه بی ایمان بود چی می شد؟!
بجز اعدام چه حكمي براي اين افراد مناسبه؟ اونهايي كه مخالف اعدامند يا فقط حرف ميزنند كه بايد فلان كارو كردو ... وقتي اين بلاها سراعضاي خانواده خودشون اومد نظر بدند!
اعدام
طبق معمول همیشه این کفتارهای خون اشام در زنران پروار میشن بعد از مدتی ازاد میشون البته با شگردها جدید جرم جنایت
بنویسید در اقدامی ضربتی دستگیر شد!!
حرامزاده عوضی.............
تمامی این قبیل جرمها دوعلت دارند اولی ترس از شکایت و منصرف شدن از اونه که تو همین جا هم به گفته مجرم تاحالا دونفر شکایت نکردن، علت دوم هم که مربوط به دختران و زنهاست، بدحجابی و بی حجابیه که باعث تحریک شدید فردی میشه که بیماری روانی جنسی داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان