بازدید 5005

یونانی‌ها پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

کد خبر: ۷۹۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲ 16 May 2018

یونانی ها با برپایی تظاهرات حمایت و همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش ایرنا، شهروندان یونانی،اعضای تعدادی از احزاب چپگرای یونان،فلسطینی های مقیم یونان و تعداد زیادی از مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی، انجمن حمایت از مزدم غزه و تعدادی از نمایندگان پارلمان با تجمع در مرکز آتن با سر دادن شعارهایی بر علیه رژیم صیهونیستی بسوی سفارت این رژیم راهپیمایی و حمایت خود از مردم فلسطین را اعلام داشتند.

تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی همچون 'تاریخ را دستخوش خودخواهی و جاه طلبی نکنید،' بیت المقدس متعلق به مردم فلسطین است'،' از کشتار مردم مظلوم فلسطین دست بردارید' و ' ما حامی مردم فلسطین هستیم' به سوی سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

تظاهر کنندگان با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی پرچم این رژیم را به آتش کشیدند و با سردادن شعارهایی اعلام کردند:' رژیم اسرائیل قاتل کودکان فلسطینی است ' ،' بیت المقدس همیشه متعلق به فلسطین ها بوده و خواهد بود' ،' آمریکا عامل تنش و تشنج در جهان است'، و ما حامی ملت فلسطین هستیم ، کشتار مردم فلسطین را برای همیشه متوقف کنید'، تصمیم ' دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به قدس اشغالی را بشدت محکوم کردند.

تظاهر کنندگان خشمگین با عبور از نیروهای امینتی بر بالای خودروهای انتظامی رفته و تعدادی از آنان به زبان عربی مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، را سردادند.

در همین حال تعدادی از جوانان حاضر در این تظاهرات گسترده با سنگ بسوی سفارت رژیم صهیونیستی حمله کردند که با دخالت سریع نیروهای امنیتی این حرکت متوقف شد.

تظاهر کنندگان همچنین انتقال سفارت آمریکا به دستور ترامپ به قدس را غیر قانونی و خلاف قواین حاکم بر شورای امنیت سازمان ملل متحد عنوان کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر