بازدید 6623
واکنش

وینفرد شفر:برای ماندن تیام پول جمع کنید،شاید او به یوونتوس برگردد!

کد خبر: ۷۹۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 16 May 2018

سرمربی استقلال در واکنش به این مسئله که شما تیام را به عنوان یک سوپرمن به فوتبال آسیا معرفی کردید، گفت: تیام را می‌گویید؟ من با کامرون قهرمان شدم و در تیم‌های زیادی کار کردم و باید بگویم برای من فقط این کافی نیست که بازیکن خوب بازی کند، بلکه شخصیت تیام هم برای ما خیلی خوب است. همه او را دوست دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی آلمانی استقلال گفت: می‌خواهم به سرمربی سنگال زنگ بزنم تا بگویم جام جهانی بدون تیام، نمی‌شود و اگر این کار را نکند، او یک دیوانه است. گلی که تیام با پای چپ زد، مانند گل محمد صلاح در لیورپول بود که او هم یک بازیکن آفریقایی است. من بازیکنان آفریقایی را خوب می‌شناسم، چون در تیم کامرون بودم. در مقایسه با عملکردی که تیام داشته، سرمایه‌گذاری بسیار کم و اندک بوده است.

شفر در خصوص اینکه اگر قرار باشد به تیام یک نمره جداگانه بدهد و به تیم چه نمره‌ای خواهد داد، گفت: این صحبت درست نیست، چون تیام یک نفره نمی‌تواند بازی کند. هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند بازی کند. تیام گل‌های خود را خیلی خوب زد. 

سرمربی استقلال در واکنش به این مسئله که تیام با 200هزار دلار رضایتنامه خود را خواهد گرفت و پیشنهاد خوبی هم از یک تیم عربی دارد، اظهار داشت: من گفته بودم شایعات اینجا زیاد است. در ایران خاویار، فرش، کباب و همه چیز بی نظیر است، اما شایعات هم زیاد است. شفر در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل آینده برنامه‌ای برای استفاده از تیام خواهد داشت یا نه، گفت: شاید او به یوونتوس و تورین برگردد و یونتوس این بازیکن را از ما پس بگیرد. اینجا شایعات زیاد داریم.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: من درباره سرمایه‌گذاری بازهم می‌خواهم چیزی بگویم. امیدوارم هیات مدیره باشگاه به مدیرعامل کمک کند. همانطور که گفتم رقم قرارداد بازیکنی مثل تیام نسبت به عملکردش بسیار پایین است و امیدوارم بتوانیم با سرمایه‌گذاری خوب، یکی دو بازیکن خوب دیگر هم به خدمت بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان