بازدید 6771
۱
گزارش

استقلال3-ذوب آهن1/تیام و تمام

احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف پرسپولیس برود و شاهد یک دربی آسیایی باشیم. قرعه کشی این مرحله روز ۲ خرداد ۹۷ برگزار می شود
کد خبر: ۷۹۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 15 May 2018

استقلال شفر سرانجام ذوب آهن شکست ناپذیر قلعه نویی را مغلوب کرد تا بعد از دو باخت در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم و بازی رفت لیگ قهرمانان، این غول اصفهانی را در آزادی از میدان به در کرد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌های استقلال را در این دیدار مامه تیام در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی، ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۶۵ وارد دروازه استقلال کرد. 

استقلال3-ذوب آهن1/تیام و تمام

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان(44- امید نورافکن)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری(85- جابر انصاری)، سرور جباروف، فرشید اسماعیلی( 89- علی قربانی) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب ذوب آهن اصفهان:محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، گولیسانی، اکبر ایمانی، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر(72- مهدی رجب زاده)، کی روش استنلی،  بختیار رحمانی(80- معین عباسی)، مرتضی تبریزی(57- ربیع عطایا)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

استقلال امشب در حضور 90 هزار هواداراش مثل پرسپولیس، شکست دیدار رفت را جبران کرد و با درخشش بی چون و چرا و تاریخی مامه تیام سنگالی ، شاگردان سختکوش قلعه نویی را حذف کرد. به این ترتیب احتمال دارد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف پرسپولیس برود و شاهد یک دربی آسیایی باشیم. قرعه کشی این مرحله روز ۲ خرداد ۹۷ برگزار می شود و احتمال دارد که استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر بروند.

مامه بابا تیام که هفته قبل به دلیل مصدومیت دیدار رفت برابر ذوب‌آهن را از دست داده بود، امشب در بازگشت به ترکیب استقلال سرنوشت را برای این تیم تغییر داد و با گل‌های تماشایی و هت‌تریک مرد اول میدان بود تا آبی پوشان را راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند.

دقایق حساس

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای فخرالدینی با ضربه سر ولسیانی از روی خط محوطه شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق تیام به فرشید اسماعیلی با دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن به چپارف رسید که ضربه پای راست این بازیکن ازبک، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس‌کاری بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن به باقری رساند که شوت این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۲۸: سانتر حسینی با دفع ناقص مدافع‌های استقلال به بوحمدان رسید که ضربه این بازیکن را پژمان منتظری برگشت داد.

دقیقه ۲۹: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر به بوحمدان که فضای مناسبی در سمت راست داشت، او را راه انداخت و شماره ۸۸ ذوب‌آهن نیز پس از طی چند قدم با خودخواهی ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: پاس در عمق زیبای حدادی‌فر، تبریزی را با رحمتی تک به تک کرد اما کنترل نه چندان مناسب این مهاجم، توپ را در اختیار دروازه‌بان آبی‌ها قرار داد.

دقیقه ۴۷: سانتر محمدرضا حسینی از سمت راست، توپ را به کی‌روش رساند و این بازیکن توپ را برای حدادی‌فر کاشت که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: سانتر خسرو حیدری به تیر دروازه برخورد کرد و ضربه برگشتی فرشید باقری را مظاهری به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۹۴: ارسال بلند از جناح چپ روی تیر دوم دروازه استقلال به ربیع عطایا رسید اما ضربه این هافبک در یکقدمی دروازه به طرز وحشتناکی از بالای تیر افقی راهی خارج شد تا نفس استقلالی ها برای یک لحظه بند بیاید.

شرح گل ها

استقلال 1- ذوب‌آهن 0 (دقیقه 11: مامه تیام): پنالتی ابتدای مسابقه برای استقلال را تیام برخلاف جهت مظاهری به سمت راست دروازه ذوب‌آهن زد تا گل اول بازی برای آبی پوشان ثبت شود.

استقلال 2 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 41: مامه تیام): تیام پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد که بعد از یک سر توپ چشم‌نواز، با پای چپ شوت فنی و استثنایی زد که توپ به کنج دروازه ذوب رفت تا دومین گل استقلال به بهترین شکل به ثمر برسد.

استقلال 3 - ذوب‌آهن 0 (دقیقه 64: مامه تیام): خسرو حیدری در سمت راست میانه زمین توپ‌ربایی کرد و به تیام پاس داد که این مهاجم در جناح راست غفوری را صاحب توپ کرد که مدافع راست استقلال بعد از سر توپ دوباره مهاجم سنگالی را به توپ رساند تا او سومین گل خود را با ضربه بغل پا به ثمر رساند.

استقلال 3- ذوب‌آهن 1 (دقیقه 65: قاسم حدادی‌فر): شوت تماشایی حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه در میانه راه به سر حسینی برخورد کرد و با تغییر جهت و عبور از زیر دستان رحمتی تبدیل به گل اول ذوب‌آهن شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عالی بود دم تیام گرم که قلعه نوئی رو مظاهری و..... کرد تو لوله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر