بازدید 2885

دستگیری 54 نفر به اتهام ارتباط با داعش در ترکیه

شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه اعلام کرد که 54 تبعه خارجی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 16 May 2018

شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه اعلام کرد که 54 تبعه خارجی به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر استانبول دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، ماموران پلیس ضد ترور شهر استانبول ترکیه با پشتیبانی خودروهای زرهی ضد شورش، در عملیاتی محرمانه و با محاصره 19 آدرس از پیش شناسایی شده در 13 منطقه این شهر، 54 تبعه خارجی را به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش دستگیر کردند.

به نوشته این رسانه، در بازرسی ماموران پلیس از منازل دستگیر شدگان، تعداد زیادی لوازم دیجیتالی و اسناد سازمانی متعلق به تشکیلات تروریستی داعش کشف و ضبط شد.

ترکیه به علت مرز طولانی یکهزار و 500 کیلومتری با عراق و سوریه در جنوب این کشور، در سال های گذشته مهمترین معبر انتقال عوامل داعش به عراق و سوریه بوده است.

بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه فوریه سال جاری میلادی تعداد عناصر زندانی داعش در این کشور را 10 هزار نفر اعلام کرد.

ترکیه با احساس خطر از فعالیت های تروریستی عناصر داعش به خصوص بعد از اضمحلال این تشکیلات در سوریه و عراق و متواری شدن اعضای این گروه تروریستی به کشورهای مختلف، عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری عوامل داعش در داخل این کشور آغاز کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر