بازدید 6217

صندوق حمایت؛ازقطع حقوق ناچیزپیشکسوتان طلایی تا تصویب حقوق فوتبالیست های میلیاردر!

کاش اگر منابعی در اختیار این صندوق است بجای پرداخت به بازیکنانی که نیازی به حقوق های ناچیز ندارند، به سالخوردگان زمین گیری پرداخت می شد که به زحمت خرج دوا و درمان خود را فراهم می کنند.
کد خبر: ۷۹۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 15 May 2018

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش که طی هفته های اخیر با ماجرای قطع مستمری ورزشکاران قدیمی صاحب مدال خبرساز شده بود، حالا در پی دادن حقوق ماهانه به فوتبالیست های میلیاردری است که راهی جام جهانی روسیه هستند!

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار خبر قطع حقوق پیشکسوتانی که جز حقوق بسیار ناچیز این صندوق، هیچ درآمدی برای گذران زندگی ندارند، باعث واکنش شدید افکار عمومی شد تا مدیران تازه وارد این صندوق به خود بیایند و اشتباه خود را اصلاح کنند. این ابهام که چگونه این مجموعه از آن حرکت انتحاری به این حاتم بخشی بی دلیل رسیده است، نیازمند بررسی بیشتر است اما کاش اگر منابعی در اختیار این صندوق است بجای پرداخت به بازیکنانی که نیازی به حقوق های ناچیز ندارند، به سالخوردگان زمین گیری پرداخت می شد که به زحمت خرج دوا و درمان خود را فراهم می کنند.

Image result for ‫خرم + صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان‬‎

ورزشکارانی که به واسطه مدال آسیایی، پاراآسیایی، المپیک، پارالمپیک و جهانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مستمری دریافت می کنند، تقریبا از همه رشته ها هستند و حتی فوتبال؛ به گفته محمدخرم، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش حدود ٦٠ - ٥٠ نفر از فوتبالیست ها و از جمله اعضای تیم ملی در بازی های آسیایی ١٩٩٨ و ٢٠٠٢ حقوق بگیر این صندوق هستند.

در این دو دوره بازی های آسیایی که به ترتیب در تایلند و کره جنوبی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و بر همین اساس بازیکنان تیم اعزامی به این دو رویداد - بازیکنانی که خود برای عضویت در صندوق اقدام کرده اند - معادل مدال طلا، مستمری بگیر صندوق هستند.

البته صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در حال بررسی برنامه ای کلی برای اجرا است تا به واسطه آن بتواند به اعضای رشته های گروهی که در میادین معتبری مانند مسابقات جهانی شرکت دارند اما مدالی کسب نمی کنند نیز تسهیلات ویژه خود و از جمله مستمری را ارائه دهد. این خبری بود که محمد خرم در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «صندوق حمایت از قهرمانان به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه چه تسهیلاتی ارائه می کند و در چه شرایطی آنها مستحق دریافت مستمری خواهند بود؟»، اعلام کرد.

Related image

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل