بازدید 6207
گزارش بازی

پرسپولیس2-الجزیره1/صعود با گل سوپرمن!

تن‌کاته سرمربی الجریزه روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با طعنه گفته بود مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است که غیبت او در بازی رفت اثر داشته باشد و حالا پرسپولیس با گل دقیقه 90 او صعود کرد.
کد خبر: ۷۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 14 May 2018

پرسپولیس با تشویق بی امان 90هزارهوادارش در آزادی به زحمت تیم نه چندان قدرتمند الجزیره امارات را در دقایق پایانی از پیش رو برداشت و در انتهای فصل رویایی اش توانست به رغم بازی ضعیف به یکچهارم آسیا صعود کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. احمد نوالهی در دقیقه 63 و سیدجلال حسینی در دقیقه 90 برای پرسپولیس و رومارینیو در دقیقه 70 برای الجزیره گلزنی کردند.دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود الجزیره خاتمه یافته بود و با کسب پیروزی 2 بر یک پرسپولیس در این دیدار، شاگردان برانکو به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، وحید امیری (بشار رسن - 77)، فرشاد احمدزاده (شایان مصلح - 85)، سیامک نعمتی (گادوین منشا - 65) و علی علیپور.

ترکیب الجزیره: علی خصیف، محمد فوزی (الحسمی - 68)، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رومارینیو و علی مبخوت.

پرسپولیس2-الجزیره1/صعود روی شانه های کاپیتان جلال

سرمربی کروات پرسپولیس در این دیدار هم ترجیح داد ترکیبی محتاط و تقریبا تدافعی به میدان بفرستد و در نیمه اول هیچ برنامه مدون تاکتیکی برای گشودن دفاع بسته میهمان نداشت. در نیمه دوم نیز هیجان سکوها به درون زمین تزریق شد ولی باز هم جز ارسال های بلند و نفوذ از کناره ها چیز خاصی از قرمزها دیده نشد. بازی پرانتقاد تیم برانکو نشان می دهد که ایوانکوویچ در کادرفنی نیاز به تقویت دستیاران دارد و برای فصل آتی نیز نمی توان روی این داشته ها حساب کرد. سوزاندن بخشی از سرمایه های پرسپولیس روی نیمکت به خاطر لجبازی طولانی و ناتمام یکی دیگر از ایرادهای سرمربی محبوب سرخ هاست که در صورت ادامه محرومیت پرسپولیس از نقل وانتقالات می تواند ضربه بزرگی برای این تیم باشد.

تن‌کاته سرمربی الجریزه روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی با طعنه گفته بود مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است که غیبت او در بازی رفت اثر داشته باشد و حالا پرسپولیس با گل او صعود کرد. پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان آسیا چهار بار در آزادی مقابل حریفانش به میدان رفت که حاصل آن چهار پیروزی و قبل از مسابقه امشب بدون گل خورده بود که با گل امشب رومارینیو این رکورد شکسته شد.

شرح گل‌ها

پرسپولیس 1 الجزیره 0 :( دقیقه 63، احمد نوراللهی): توپ بی هدف پشت محوطه جریمه با حرکت فوق العاده احمد نوراللهی و ضربه دیدنی این بازیکن علی خسیف را در نقش مانکن تماشاگر این صحنه کرد تا تور دروازه الجزیره به لرزه در بیاید.

پرسپولیس 1 الجزیره 1: (دقیقه 69، رومارینیو): مهاجم برزیلی الجزیره برای پنجمین بازی پیاپی برای این تیم موفق به گلزنی شد. او با شوتی زمینی و دور از دستان بیرانوند، گلر پرسپولیس را تسلیم کرد تا استادیوم در سکوت فرو برود.

پرسپولیس 2 الجزیره امارات 1: ( دقیقه 89، سیدجلال حسینی): کاپیتان پیش تاخته پرسپولیس روی ریباند دیدنی و حضوری به موقع در شش قدم با ضربه تمام کننده خود به داستان الجزیره و وقت تلف کردن های این تیم پایان داد و گل برتری را به ثمر رساند.

دقایق حساس

دقیقه 3: سانتر نوراللهی از روی کرنر سمت راست زمین بعد از برخورد به بدن احمدزاده و در ادامه محمد جمال، به تیرک دروازه الجزیره اصابت کرد ولی با بدشانسی پرسپولیسی‌ها تبدیل به گل نشد.

دقیقه 20: ارسال خطرناک امیری از روی ضربه آزاد سمت راست زمین را خصیف دفع کرد.

دقیقه 22: احمدزاده بعد از یک- دو با نعمتی وارد محوطه جریمه الجزیره شد ولی برخورد او با مدافع تیم اماراتی و سرنگون شدنش روی زمین را داور چینی مسابقه خطا تشخیص نداد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی از فاصله 30 متری برای پرسپولیس با ارسال وحید امیری به سادگی در اختیار الجزیره‌ای ها قرار گرفت تا آنها توپ را از منطقه خطر دور کنند.

دقیقه 34: ارسال زمینی وحید امیری با عبور از مدافعان الجزیره نصیب فرشاد احمدزاده شد ولی این بازیکن این فرصت ایده آل را به بیرون زد.

دقیقه 44: پاس اشتباه در میانه میدان و از دست رفتن توپ باعث شد تا حسین ماهینی برای قطع ضدحمله حریف متوسل به خطا شود و یک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 47: شوت زمینی و دقیق احمد نوراللهی توسط دروازه بان الجزیره راهی اوت شد اما داور اعتقادی به این مساله نداشت تا اعتراض فرشاد احمدزاده یک کارت زرد برای او در پی داشته باشد.

دقیقه 51: حرکت سیامک نمعتی به داخل محوطه جریمه و ضربه این بازیکن در شرایطی که به نظر می رسید با برخورد به دست مدافع سرنگون شده الجزیره همراه شده با اعتقاد بازی به ادامه بازی همراه شد.

دقیقه 68: ضربه زمینی علی علیپور از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف ممکن راهی اوت شد.

دقیقه 82: ارسال از سمت چپ پرسپولیس با ضربه سر گادوین منشا در آستانه ورود به دروازه توسط سخیف در دو مرحله مهار شد. احمدزاده اعتقاد داشت دروازه بان الجزیره توپ را داخل گل مهار کرده است.

دقیقه 84: بازیکن الجزیره درون شش قدم این تیم روی زمین افتاد. الجزیره ای ها اعتقاد داشتند پرسپولیس باید بازی جوانمردانه را اجرا کند اما توپ در موقعیتی ایده آل نصیب احمدزاده شد و این بازیکن در دودلی برای ضربه به چارچوب آن را نزد.

دقیقه 86: ارسال دیدنی نوراللهی با ضربه سر شایان مصلح زیر تیرک روازه توسط گلر الجزیره دفع و تبدیل به یک کرنر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل