بازدید 5757

شفر:دعوای من با ووریا؟ مثل شایعات ترامپ است

کد خبر: ۷۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 14 May 2018

شفر در خصوص اینکه استقلال یک بازیکن طراح و سرعتی اش را در اختیار ندارد و آیا این تاثیری روی عملکرد این تیم دارد یا خیر گفت: من فکر می کنم اسماعیلی بازیکن سرعتی است،مشخص است که یک برنامه جدید داریم.

به گزارش تابناک ورزشی،سرمربی استقلال در خصوص شایعه جدل و بحث او با ووریا غفوری در جریان تمرین روز گذشته استقلال گفت: اگر بخواهم در مورد تمام شایعات صحبت کنم باید 6 روز روی این صندلی در مورد این شایعات حرف بزنم، شاید اصلا برخی ها نتوانند بدون شایعات زندگی کنند.اینها شایعات است. ایران خاویار خوبی دارد و البته شایعات زیادتر. این شایعه مثل شایعاتی است که ترامپ مطرح می کند و البته نامش شایعه است.

وی در خصوص اینکه آیا به عنوان یک مربی حرفه ای تا به حال شاهد بوده این همه از یک تیم برنده انتقاد شود گفت:لطفا در مورد فوتبال و مسائل جدی حرف بنزید نه شایعات،نام استقلال از همه افراد بالاتر است و همه باید برای استقلال کار کنند، مدیرعامل، مربی و بازیکنان، این نام یک برند است و همه باید تلاش کنند این تیم به عنوان بهترین تیم آسیا موفق و ماندگار شود. من عاشق مردم ایران و استقلال هستیم و حتی همسایه های من بسیار مهربان هستند.دوباره می گویم استقلال اسم و برندی است که همه باید برای آن کار کنند.افتخار می کنم توانستم استقلال را برگردانم ولی مهم این است تیم را در بهترین شرایط حفظ کنیم و این یک کار بسیار سخت است.اگر من ببینم کسی برای استقلال کار نمی کند شاید اسم او را به شما بگویم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل