بازدید 4780

کریمی چک های طلبش را می گیرد یا تیم سپیدرود را؟

کد خبر: ۷۹۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 14 May 2018

علی کریمی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود پس از اینکه هفته گذشته با جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود برای ادامه همکاری در فصل آینده به توافق نرسید، خواستار تسویه حساب و جدایی از جمع سرخ‌پوشان رشتی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریمی صبح امروز برای پیگیری مطالباتش از باشگاه سپیدرود راهی رشت شد تا با مسئولان این باشگاه دیدار کند. وی که طلبی 400 میلیونی از باشگاه سپیدرود دارد امروز به محل باشگاه سپیدرود مراجعه کرد اما در نهایت به دلیل نبود مدیران و مالک سپیدرود موفق به دیدار با آنها نشد و دست خالی این باشگاه را ترک کرد.

قرار بود کریمی امروز (دوشنبه) به شهر رشت سفر کند و تسویه حساب نهایی خود را با باشگاه انجام دهد اما وقتی برای انجام این کار به ساختمان باشگاه رسید مدیران و مالک این باشگاه بی پول جاخالی دادند! کریمی که قراردادی به مبلغ 700 میلیون تومان برای نیم‌فصل با سپیدرود داشت، 400 میلیون از این باشگاه طلب دارد و امروز برای گرفتن باقیمانده پول و طلب دیگر دستیارانش به رشت سفر کرد.

گفته می‌شد تن‌زاده چک طلب علی کریمی و دیگر دستیارانش را آماده کرده و قرار است به این مربی تحویل دهد،‌ اما با توجه به تجمعات چند روز اخیر هواداران سپیدرود مقابل اداره کل ورزش و جوانان گیلان امکان دارد اتفاق دیگری هم در سفر کریمی به رشت رخ دهد. کریمی پیشنهاد گرفتن سهام این باشگاه گیلانی بجای طلبش را رد کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار