بازدید 1678

توضیح معاون وزیر درباره انتقاد دانشگاهها به تخصیص بودجه

کد خبر: ۷۹۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 14 May 2018

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: بودجه ای که در ماه فروردین به دانشگاه ها اختصاص داده شده، پیش پرداخت تخصیص است، نه خود تخصیص. امیدواریم در اردیبهشت ماه کسری فروردین نیز جبران شود.

به گزارش مهر، محمد تقی نظر پور درباره اختصاص ۵ درصد بودجه دانشگاه ها در ماه اول سال ۹۷ و انتقاد دانشگاه ها به این موضوع، درباره بودجه دانشگاه ها در سال جاری، گفت: تخصیص هایی که در ماه اول سال صورت گرفته بسته به وضعیت و سطح دانشگاه ها متفاوت است.

وی ادامه داد: تخصیص اول، پیش پرداخت تخصیص است، نه خود تخصیص. در واقع این تخصیص به عنوان تنخواهی است که در فروردین ماه در اختیار دانشگاه ها قرار داده شده، ولی امیدواریم این تخصیص در اردیبهشت ماه جبران شده و به صورت ۲ دوازدهم پرداخت شود تا کسری فروردین ماه نیز در اردیبهشت ماه جبران شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم درباره برنامه های این معاونت در دوره جدید افزود: دراین حوزه بخش عمران، بودجه، آی تی، و هم بخش اداری وجود دارد. باید تمام این بخش ها را به نوعی با توجه به شرح وظایفی که دارند فعال کرده و حداکثر ظرفیت را استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما باید عدم تمرکز را درحوزه ستادی داشته باشیم و تا آنجا که امکان پذیر است، مسئولیت ها و کارهایی که در دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری می تواند انجام بپذیرید به آنها واگذار کرده و ما سیاست گذار باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر