بازدید 5778
۲
گزارش

16لژیونر درلیست 35نفره کی روش؛تیم ملی خارجی!

نگاه ویژه کی روش به خارج از ایران باعث کوچ بیشتر بازیکنان لیگ برتری خواهد شد تا شاید در جام ملت های آسیا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. بعید نیست علیپور، محرمی، نورافکن و بقیه هم ناچار به کوچ شوند
کد خبر: ۷۹۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 14 May 2018

لیست 35 نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد و از نکات قابل پیش بینی این لیست حضور 16 بازیکن لژیونر در میان انتخاب های کی روش است.

به گزارش تابناک ورزشی، بالاخره لیست 35 نفره کارلوس کی روش برای جام جهانی 2018 اعلام شد. لیستی که طبق پیش بینی ها بخش اعظمی از آن را لژیونرها تشکیل می دهند. 16 بازیکن از 35 بازیکن دعوت شده به تیم ملی در تیم های خارجی توپ می زنند که از این جمع 3 بازیکن در لیگ قطر، 1 بازیکن در لیگ آمریکا و 12 بازیکن در تیم های اروپایی توپ می زنند. در اروپا کی روش نام هیچ بازیکنی را از قلم نینداخته و تمامی بازیکنان دعوت شده اند.

این لیست می تواند یک پیامد برای بازیکنان خوب تیم های لیگ برتری داشته باشد. نگاه ویژه کی روش به خارج از ایران باعث کوچ بیشتر بازیکنان لیگ برتری خواهد شد تا شاید در جام ملت های آسیا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. پرتغال، بلژیک، روسیه، یونان، سوئد، انگلستان (دسته دوم) و هلند در لیست اعلامی سرمربی پرتغالی تیم ملی سهمیه دارند و بعید نیست مقصد بازیکنانی چون علی علیپور، صادق محرمی، امید نورافکن و بسیاری از بازیکنان دیگر فعالیت در یکی از همین لیگ ها باشد تا شاید از این طریق نگاه کی روش به آن ها ویژه تر باشد.

کی روش همواره بر آمادگی بدنی بازیکنانش قبل از جام جهانی تأکید داشت و به نظر می رسد با دعوت از اکثر لژیونرهای ایرانی این نگرانی خود را تا حدودی برطرف کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این سخنان بی پایه را نباید مطرح کرد بازیکنان ایرانی هر کجا باشند ایرانی هستند چرا باعث تضعیف روحیه بازیکنان می شوید چرا به ایرانیان که رنج کار در غربت را پذیرفته اند بی توجهی و بعضا" توهین می کنید واقعا خجالت آور است.
علت آن بیشتر در کیفیت بسیار پایین لیگ ایران است. حتی بازیکنانی مثل سروش رفیعی هم کیفیت لازم برای بازی در قطر را ندارند. مسابقاتی که تیمهای ایرانی در آسیا بزور تماشاچی می ببند ملاک قرار ندهید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار