بازدید 7719

انتقال گریزمن به بارسا با ۱۱۵میلیون یورو و فروش دمبله

بند فسخ قرارداد فعلی گریزمن ۲۰۰ میلیون یورو می ارزد که از ابتدای جولای به ۱۰۰ میلیون کاهش خواهد یافت اما بارسا برای جلب رضایت مادریدی ها حاضر به پرداخت ۱۱۵ میلیون یورو + ۵ میلیون یورو افزون بر آن شدند
کد خبر: ۷۹۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 14 May 2018

بارسلونا برای جذب گریزمن، مبلغی بیش از بند فسخ قرارداد می پردازد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه کاتالانی اسپورت در گزارش جدید خود مدعی شده است بارسلونا و اتلتیکومادرید بالاخره بر سر انتقال گریزمن به توافق نهایی رسیدند. 

بند فسخ قرارداد فعلی گریزمن ۲۰۰ میلیون یورو می ارزد که از ابتدای ماه جولای به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش خواهد یافت اما بارسلونا برای آن که رضایت اتلتیکو را جلب کند و بتواند سریعتر انتقال گریزمن را نهایی کند، حاضر به پرداخت ۱۱۵ میلیون یورو + ۵ میلیون یورو افزون شده است.

اگرچه اتلتیکو هرگونه توافقی را تکذیب کرده است ولی طبق ادعای این رسانه، گریزمن فصل آینده پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد. قرارداد او با بارسلونا ۵ ساله است. این در شرایطی است که او در بارسلونا حقوقی کمتر از آن چه در اتلتیکو دریافت می کند، خواهد گرفت! بارسلونا قصد دارد پیش از شروع جام جهانی، انتقال گریزمن را نهایی کند و در ادامه تابستان به فکر سایر برنامه های خود در پنجره نقل و انتقالات باشد.

انتقال گریزمن به بارسا با ۱۱۵میلیون یورو و فروش دمبله

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار