بازدید 6334
سوژه

اعلام فهرست تیم ملی شب لیگ قهرمانان!/انتقام کی‌روش از برانکو؟

مسلما عدم دعوت از برخی بازیکنان داخلی مانند علیپور، کامیابی‌نیا و همچنین تبریزی و برخی بازیکنان آماده دیگر و منتفی شدن حضورشان در جام جهانی باعث تضعیف روحیه آنها می شود.
کد خبر: ۷۹۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 14 May 2018

اعلام لیست ۳۵ نفره تیم ملی در آستانه دیدارهای آسیایی پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن حرف حدیث‌های بسیاری را در پی داشته است و عده ای آن را بی ارتباط با انتقام کی روش نمی دانند.

به گزارش تابناک ورزشی، اعلام لیست 35نفره تیم ملی شب برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در حالی حرف و حدیث در پی داشته که فدراسیون فوتبال تا روز دوشنبه (۱۴ می) فرصت داشت اسامی ۳۵ نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ را به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اعلام کند.

اعلام ضربتی و توام با تعجیل لیست ۳۵ نفره تیم ملی بک روز قبل از بازی پرسپولیس با الجزیره و ۲ روز پیش از بازی استقلال و ذوب‌آهن برخی انتقادات را به دنبال داشته است. برخی معتقدند که اعلام فهرست تیم ملی یک روز پیش از بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان و همچنین دیدار استقلال و ذوب آهن و عدم دعوت از برخی بازیکنان مانند علیپور، کامیابی‌نیا و همچنین تبریزی و برخی بازیکنان دیگر و منتفی شدن حضورشان در جام جهانی باعث تضعیف روحیه آنها می شود.

در این باره گفته شده طبق قوانین فیفا تنها تا پایان روز دوشنبه به وقت اروپا ، فرصت برای اعلام لیست اولیه تیم ملی برای جام جهانی به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی وجود داشت و فدراسیون فوتبال می توانست لیست کی‌روش را بعداز بازی های فردا به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اعلام کند. دوشنبه ۱۴ می آخرین مهلت ارسال اسامی به فیفا بود و فدراسیون هم اسامی را امروز به فیفا اعلام کرده و مدعی است نخواسته کار به آخرین ساعات کشیده و اعلام اسامی ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس و الجزیره انجام شود.

اعلام فهرست تیم ملی شب لیگ قهرمانان!/انتقام کی‌روش ار برانکو؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی