بازدید 5244
گزارش

مذاکرات رئال در پاریس/منچستریونایتد هم وارد جنگ خرید نیمار شد

باشگاه رئال مادرید به شدت خواهان جذب نیمار است و گفته می شود که حتی مذاکراتی پشت پرده هم برای تسهیل انتقال این بازیکن از پاریس به مادرید در جریان است.
کد خبر: ۷۹۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 14 May 2018

دیروز رئیس باشگاه پاریسن ژرمن با اطمینان از ماندن نیمار در این تیم گفت اما این اولین باری نیست که مدیران باشگاهی که نیمار در آن توپ می زند با قطعیت از ماندن این بازیکن برزیلی سخن می گویند.

به گزارش تابناک ورزشی، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن به شایعات جدایی نیمار از این باشگاه واکنش نشان داد و گفت: «نیمار به احتمال دو هزار درصد در پاری سن ژرمن می ماند».نکته جالب اما اینجاست که در کمتر از یک سال گذشته این دومین باری است که چنین جمله ای در مورد نیمار به کار برده می شود، البته دفعه قبل شرایط به شکل دیگری رقم خورد.
تابستان گذشته و زمانی که شایعات در مورد جدایی نیمار از بارسلونا به اوج رسیده بود جوردی میستره، نایب رئیس باشگاه بارسلونا در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و با اطمینان از ماندن نیمار در بارسلونا گفت: «۲۰۰ درصد مطمئنم که نیمار در بارسلونا می ماند.»

چند روز بعد از اینکه مدیران بارسلونا از احتمال ماندن دویست درصدی نیمار در این تیم سخن می گفتند، ستاره برزیلی این تیم را به مقصد پی اس جی ترک کرد. حالا در روزهایی که شایعه جدایی نیمار از باشگاه فرانسوی بیش از همیشه قوت گرفته، رئیس پاری سن ژرمن هم از اطمینان دو هزار درصدی به ماندن نیمار سخن می گوید. اما تابستان گذشته ثابت شد که اگر نیمار قصد جدایی از تیمی را داشته باشد نگه داشتنش چندان آسان نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم که تاریخ برای نیمار ،این بار به ضرر پاری سن ژرمن، تکرار می شود یا خیر.

باشگاه رئال مادرید به شدت خواهان جذب نیمار است و گفته می شود که حتی مذاکراتی پشت پرده هم برای تسهیل انتقال این بازیکن از پاریس به مادرید در جریان است. این در حالی است که امروز این خبر هم منتشر شد که منچستریونایتد هم در فکر جذب نیمار است و ممکن است وارد جنگ رقابت بر سر خرید این ستاره برزیلی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل