بازدید 6147
سوژه

سرمربی سابق، استقلال را پیش بازرسAFC لو داد؟

بدون این که ما چیزی بگوییم خود AFC دنبال این مسائل است و اخبار ایران را دنبال می‌کند. من دوست دارم این مساله خارج از AFC حل شود و آقایان هم قول‌هایی به ما داده‌اند که عمل نکرده‌اند
کد خبر: ۷۹۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 13 May 2018

سرمربی سابق استقلال می‌گوید که حقیقت را در پاسخ به پرسش بازرس ای اف سی گفته است. حالا برخی معتقدند درصورت تناقض اعتراف وی با اسناد باشگاه استقلال، آبی ها از آسیا حذف می شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی درباره مطالباتش از تیم استقلال بابت دوره سرمربیگری گفت: خبر جدیدی وجود ندارد. هنوز به من چیزی نگفته‌اند. جالب است بگویم که نماینده AFC دیروز (شنبه) به من زنگ زد و پرسید که آیا طلبت را از استقلال گرفته‌ای؟ چون باشگاه استقلال اعلام کرده بود با من و امثال من توافقاتی داشته است. من هم گفتم نه هنوز تسویه نکرده‌ام.

مظلومی ادامه داد: به هرحال بدون این که ما چیزی بگوییم خود AFC دنبال این مسائل است و اخبار ایران را دنبال می‌کند. من دوست دارم این مساله خارج از AFC حل شود و آقایان هم قول‌هایی به ما داده‌اند که عمل نکرده‌اند. من هفت سال است که به عنوان یک استقلالی صبر کرده‌ام و اگر اتفاقی این وسط رخ دهد مقصر استقلال است نه من چون تا الان هم ما صبر کرده‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر