بازدید 7734

ماجرای جدایی تیام از استقلال با بند جنجالی

کد خبر: ۷۹۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 13 May 2018

مامه تیام با قراردادی به ارزش ۳۵۰ هزار دلار تا پایان فصل به استقلال پیوست که البته برای سال دوم نیز اعتبار دارد هر چند در این مورد حتی توفیقی هم با تردید حرف می زند و مطمئن نیست که می تواند این مهاجم را حفظ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق توافق طرفین تیام برای سال دوم ۷۵۰ هزار دلار از این باشگاه دریافت خواهد کرد اما ظاهرا بندی در قرارداد وجود دارد که به مهاجم سنگالی اجازه می‌دهد پیش از شروع فصل جدید مسابقات در صورت دریافت پیشنهاد بهتر با پرداخت مبلغی(حدود ۲۰۰ هزار دلار) جدا شود.

حالا شایعه شده که یک تیم عربی با رقمی قابل توجه به تیام پیشنهاد داده و به همین دلیل هم او قصد دارد با پرداخت مبلغ تعیین شده در قرارداد، بعد از بازی با ذوب‌آهن این تیم را ترک کند. در این بین مدیران استقلال تاکید دارند قراردادشان با تیام به گونه‌ای است که به راحتی نمی‌تواند آن را فسخ کند ضمن اینکه هیچ منبع رسمی دریافت پیشنهاد سنگین تیم عربی برای تیام را تایید نکرده است. اکنون باید دید این اخبار در راستای بازارگرمی و دریافت مبلغی بیشتر برای ادامه همکاری مطرح شده یا اینکه واقعا ممکن است بازیکن کارآمد سنگالی خیلی زود آبی‌ها را ترک کند. این در حالی است که وینفرد شفر به مدیران استقلال تاکید کرده که تیام یکی از نفراتی است که تحت هر شرایطی باید فصل آینده در استقلال بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر