بازدید 5589
۱

AFC: ایران ملکه آسیاست !

کد خبر: ۷۹۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 13 May 2018

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال بانوان ایران را مایه فخر قاره کهن دانست و قهرمانی آن را تبریک گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در فینال دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، تیم ملی ایران به مصاف ژاپن رفت و توانست با برتری 5 بر 2 مقابل حریف سرسخت خود برای دومین بار پیاپی قهرمانی در قاره کهن را جشن بگیرد. اما بعد از پایان این مسابقه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم ایران پرداخت و نوشت: «امروز در سالن ورزشگاه هیومارک فینالی جذاب و خیره کننده برگزار شد و زنان قهرمان آسیا را مشخص می‌کرد.»

اما شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام مسابقه به سایت AFC گفت: من به تیم ملی ایران بابت پیروزی قابل توجهی که به دست آورد و هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی برای بار دوم تبریک می‌گویم. فدراسیون فوتبال ایران این کار سخت را به خوبی انجام داد. تیم ملی ژاپن هم یک رقیب سرسخت برای ایران بود و بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. من به نوبه خودم به دو تیم ژاپن و ایران تبریک می‎‌گویم که می‌توانند در المپیک تابستانی آرژانتین شرکت کنند و قطعا این دو تیم افتخار قاره آسیا هستند.»

وی در ادامه تصریح کرد: من از همکارانم در فدراسیون فوتبال تایلند و هم‌چنین افراد حاضر در کمیته برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم که این دوره از مسابقات را هم به بهترین نحو برگزار کردند و میراثی ماندگار برای زنان و بانوان آسیا به جا گذاشتند. این دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا بود که در تایلند برگزار شد. اولین دوره در مالزی و در سال 2015 برگزار شد که باز هم ایران و ژاپن فینال مسابقات را برگزار کردند ایران با برتری 1-0 برای اولین بار فاتح قاره کهن شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بعدا بروید مامور بگذارید درب استادیوم ها تا این ملکه ها را با خفت و خواری بیرون کنند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل