بازدید 4258

کلاف هزارتوی انتخاب سرمربی برای سپاهان

کد خبر: ۷۹۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 13 May 2018

مدیرعامل سپاهان همچنان در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم وعده آینده را می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود تابش در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: هنوز خبر جدیدی نیست و همچنان مشغول رایزنی و بررسی هستیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم و انشاءالله طی ۴-۳ روز آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود.وی در مورد طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی گفت: سپاهان وضعیت حساسی دارد و ما باید با دقت و وسواس عمل کنیم تا دوباره دچار انتخاب اشتباه نشویم و برای همین موضوع نباید عجله کرد. هواداران نگران نباشند و به زودی بهترین تصمیم ممکن را خواهیم گرفت.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود آنها منتظر پایان بازی استقلال – ذوب‌آهن هستند تا قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند، عنوان کرد: این مسائل شایعه است و تکذیب می‌کنم. در حال حاضر در مورد آقای قلعه‌نویی و نام دیگری صحبت نمی‌کنم و همانطور که گفتم ۴-۳ روز دیگر سرمربی جدید معرفی شده و این مسائل پایان می‌یابد.

تابش در رابطه با صحبت‌هایی که از قول او مبنی بر عدم تمایل همکاری با محرم نویدکیا منتشر شده عنوان خاطرنشان کرد: من هرگز چنین حرفی نزدم و به اشتباه از قول من تیتر زده‌اند. محرم نویدکیا از مفاخر باشگاه است و شنیده‌ام علاقه زیادی به مربیگری دارد و کلاس‌های مربیگری را پشت‌سر می‌گذارد. قطعاً در آینده از او استفاده خواهیم کرد ولی برای فصل آیندهنمی‌توانم نظری بدهم و سرمربی جدید همه چیز را مشخص می‌کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان