بازدید 6603
۲
خبر

خطر ترک پرسپولیس از سوی برانکو جدی شد

پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 13 May 2018

با وجود آنکه برانکو پیش از این از تمدید قرارداد دو ساله خود با سرخ پوشان سخن به میان آورد اما هنوز این قرارداد به صورت رسمی امضا نشده و همین باعث شده تا گمانه زنی های زیادی در این زمینه به گوش برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو به خاطر کسب نتایج درخشان با پرسپولیس با پیشنهادهای خوبی مواجه شده است که یکی از آنها تیم ملی ازبکستان است. پرونده پیشنهاد جالب توجه تیم ملی ازبکستان به سرمربی پرسپولیس همچنان باز است.

پیشنهاد اولیه فدراسیون ازبکستان به برانکو رقمی در حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار بود و این به این معناست که سرمربی فعلی سرخ‌ها به محض قبول این پیشنهاد، بخش اعظم این پول را دریافت خواهد کرد، اما پرسپولیس در حال حاضر توان پرداخت پول نقد زیاد به صورت ارزی را ندارد. برانکو ابتدا پاسخ مثبتی به این پیشنهاد ازبک ها نداد اما در روزهایی که بحث عدم تمدید قرارداد وی با پرسپولیس مطرح بود واسطه کره ای دوباره سراغ مرد کروات آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برانكو آدم محافظه كاريه ، بخاطر شرائط ايران و منطقه ، ممكنه بره . . .
دانش فوتبالی آقای برانکو در مقایسه با مربیانی مانند آقایان کی روش و شفر پایین است و پتانسیل تیم پرسپولیس مربی با دانش بیشتر را طلب میکند ضمن آنکه برانکو از شهامت لازم در تصمیم گیری ها برخوردار نیست.به نظر می آید من حیث المجموع رفتن آقای برانکو را باید به فال نیک گرفت.قهرمانی پرسپولیس در دو دوره لیگ بیش ار آنکه به توانائی آقای برانکو مربوط باشد به سطح فوتبال لیگ ما بر میگردد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان