بازدید 6612

وسوسه تیام با پیشنهاد نجومی یک تیم عربی

کد خبر: ۷۹۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 12 May 2018

مامه تیام را باید بهترین خرید استقلال در فصل جابجایی زمستانی و حتی یک دهه اخیر این باشگاه نامید. این بازیکن باتجربه خارجی توانست به خوبی مشکلات خط حمله آبی پوشان را برطرف کند اما حالا با پیشنهادی عربی مواجه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنی که سابقه بازی کردن در یوونتوس را دارد طبیعی است که سطح و کلاس بالایی داشته باشد و این را به خوبی تیام محبوب استقلالی ها داد. او یک تمام کننده قهار است و کوچکترین فرصت برایش کافی است که بوی گل دهد.

تیام تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد اما بعد از آن تمدید دست خودش است. عملکرد خوب او به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا این بازیکن باتجربه مورد توجه باشگاه های عربی قرار گیرد.با توجه به بالا رفتن قیمت دلار در ایران آبی پوشان پایتخت برای راضی نگه داشتن این بازیکن باید رقم بسیار بالایی را به او پرداخت کنند و شاید با این شرایط قید این بازیکن را زد.

یک باشگاه عربی رقم وسوسه انگیزی به تیام داده تا جایی که حاضر است برای جذب این مهاجم ۲ میلیون دلار پرداخت کند و طبیعی است که این بازیکن وسوسه شود و به جدایی از آبی پوشان علاقمند باشد. باشگاه استقلال کار بسیار سختی برای راضی نگه داشتن تیام دارد و باید دید که آیا در نهایت این مهاجم آماده و فرصت طلب راضی به ماندن در آبی پوشان خواهد شد یا نه. تیام دیدار رفت برابر ذوب آهن را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما او گفته می شود مشکلی برای دیدار برگشت ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل