بازدید 4900
هوشنگ نصیرزاده خبر داد

چک‌های تحویلی شیرازی به استقلال برگشت خورد

در قضیه انتقال شجاعیان به استقلال چند چک از طرف استقلال به ما داد که هیچ‌کدام پاس نشد. این چک‌ها تحت عنوان «حواله‌های بانکی» بود. این چک‌ها را خود آقای افتخاری به ما داد. من فکر می‌کنم شیرازی در این قضیه خلف وعده کرده
کد خبر: ۷۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 12 May 2018

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که این باشگاه خصوصی تبریز تاکنون چقدر از تبلیغات محیطی دریافت کرده است؟ تصریح کرد: باشگاه ما تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان از سازمان لیگ دریافتی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده درباره اظهارنظر شیرازی مبنی بر این که قصد داشته پول‌های تبلیغات محیطی را مستقیما به باشگاه‌ها پرداخت کند اما سازمان لیگ این اجازه را به او نداده است، اظهار کرد: نحوه تقسیم باید توسط سازمان لیگ انجام شود نه توسط یک فرد. سازمان لیگ جدولی دارد و مثلا پولی که به استقلال و پرسپولیس تعلق می‌گیرد بیشتر از پول تعلق گرفته به ماست. آن جدول در اختیار خود سازمان لیگ است و به نظر من حرف شیرازی منطقی نبوده است. تسویه حساب نهایی را باید سازمان لیگ انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید این باشگاه اعتماد کامل نسبت به سازمان لیگ دارد و مطمئن است این سازمان به دنبال گرفتن حق و حقوق باشگاه است. 

چک‌های تحویلی شیرازی به استقلال برگشت خورد

 نصیرزاده درباره نحوه همکاری سازمان لیگ و شرکت امین سیمای کیش در موضوع حق تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها اظهار کرد: فدراسیون فوتبال تاکنون دو بار به باشگاه‌ها پرداختی داشته ... آنها یک جدول دارند که نحوه تقسیم پول بین باشگاه‌ها در آن مشخص است. تنها در بار سوم، پولی به باشگاه‌ها پرداخت نشد. قرار است از سال آینده سازمان لیگ خودش مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ در این قضیه چقدر مقصر بوده است، بیان‌ کرد: سازمان لیگ اصلا در این قضیه مقصر نیست. یکسری اتفاقات رخ داد که خارج از اراده بوده است. سازمان لیگ قراردادش را به طور منطقی بسته اما به خاطر خلف وعده پیمانکار و یا همکاری نکردن سازمان صداوسیما باعث شده تا در دریافت حق تبلیغات محیطی مشکل پیش بیاید. سازمان لیگ همیشه پیگیر حق و حقوق باشگاه‌هاست.

او درباره شیرازی، مدیر شرکت امین سیمای کیش اظهار کرد: او در قضیه انتقال شجاعیان به استقلال چند چک از طرف استقلال به ما داد که هیچ‌کدام پاس نشد. این چک‌ها تحت عنوان «حواله‌های بانکی» بود. این چک‌ها را خود آقای افتخاری به ما داد. من فکر می‌کنم شیرازی در این قضیه خلف وعده کرده است. قرار بود چند ‌اسپانسر چک‌های شان را ارائه کنند که سازمان لیگ خواستار این شد که این چک‌ها را خودش دریافت کند اما شیرازی نگذاشت. کار شیرازی حتی برای سال‌های آینده هم به مشکل خواهد خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار