بازدید 7023

پایان مبارزه خواهران منصوریان با پیروزی الهه

در وزن 52 کیلوگرم «سهیلا منصوریان» از رویارویی با «الهه منصوریان» انصراف داد تا الهه با رقم خوردن دومین پیروزی خود به عنوان نفر اعزامی این وزن به بازی های آسیایی معرفی شود.
کد خبر: ۷۹۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 11 May 2018

رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی ایران پیگیری شد و در جریان آن الهه و شهربانو منصوریان و همچنین «رضا سبحانی» مسافر بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشوی ایران، امروز (پنجشنبه) در دو بخش زنان و مردان در آکادمی ووشو ادامه یافت. در بخش ساندای بانوان و در وزن 52 کیلوگرم «سهیلا منصوریان» از رویارویی با «الهه منصوریان» انصراف داد تا الهه با رقم خوردن دومین پیروزی خود به عنوان نفر اعزامی این وزن به بازی های آسیایی معرفی شود.

Image result for ‫سهیلا منصوریان + الهه‬‎

در وزن 60 کیلوگرم «شهربانو منصوریان» برای دومین بار موفق به شکست «صدیقه دریایی» شد تا جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کند.با این اوصاف خواهران منصوریان، دو سانداکار تیم ووشوی بانوان ایران در جاکارتا خواهند بود.

در بخش ساندای آقایان و در وزن 56 کیلوگرم «رضا سبحانی» موفق شد تا دومین پیروزی خود مقابل «سعید جاوید» را کسب کرده تا به عنوان نخستین سانداکار تیم آقایان، مسافر جاکارتا شود.پیکارهای انتخابی دیگر اوزان ساندای آقایان در روزهای آینده برگزار می شود. تیم آقایان ایران، چهار نماینده در بازی های آسیایی خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر