بازدید 10012
۳

سرنوشت مبهم ۶ مسافر هواپیمای تهران ـ یاسوج

کد خبر: ۷۹۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 11 May 2018

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات جست‌وجو پیکر جانباختگان در دنا به دلیل بارش باران و برف خبر داد و گفت: پیکر ۳۹ نفر از جانباختگان ATR به دلیل کامل نبودن شرایط تحویل را ندارند.

به گزارش رکنا، امان الله جهانبین اظهار داشت: از روز اول سقوط هواپیما تاکنون بیش از 212 بافت انسانی مجزا مربوط به 60 نفر از جانباختگان پیدا شده که بعد از انجام آزمایشات و نمونه برداری‌های لازم 21 جسد تحویل خانواده‌ها شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اثری از 6 مسافر این سانحه ثبت نشده است، عنوان کرد: پیکر 39 نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند.

جهانبین از توقف عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان در ارتفاعات دنا به دلیل بارش برف و باران خبر داد و افزود: به دلیل شرایط بد جوی و سخت گذر بودن منطقه محل سقوط هواپیمای آسمان امکان ادامه جست‌وجوها تا زمان مساعد شدن وضعیت آب و هوایی وجود ندارد.

29 بهمن ماه سال96 پرواز 3704 تهران_یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان در ارتفاعات قله نغل پازن پیر دنا سقوط کرد که در این سانحه 65 نفر جان خود را از دست دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شاید حیوانات گوشتخوار آنها را خورده اند .
با سرعت بيش از ٤٠٠ كيلومتر به كوه خوردند ، خدا را شكر كنيد كه بقيه شناسايى شدند
شاید بهتر باش منطقه را یامان کنند ،ودیگر از هزینه هایی که میشد التیامی بر زخم باز مانده ها باشد جلو گیری نمود ؟ ای کاش من جای یکی از آنها بودم ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر