بازدید 4285

جوابیه دانشگاه «شهید بهشتی» به خبر «تابناک»

مدیریت دانشگاه و تحلیل‌های ارائه شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه در جلسه کمیسیون داومی هیئت امنا موجب شده تا پیشنهاد حذف شهریه از ترم نهم تصویب و به هیئت امنا ارائه شود.
کد خبر: ۷۹۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 08 May 2018
پیرو درج خبری با عنوان «مدیران دانشگاه بهشتی پشت در‌های بسته تسلیم دانشجویان شدند!»، مسئولان این دانشگاه جوابیه ای ارسال کردند که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای امیررضا اصنافی، سرپرست اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی رسیده و مشتمل بر چهار بند است، بدین شرح است:

1. موضوع اخذ شهریه از سنوات اضافی دانشجویان، موضوعی است که مرتبط با ماده 15 آیین نامه آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که میزان شهریه مربوط می‌بایست توسط هیئت امنای هر دانشگاه تعیین شود. شیوه طرح موضوع در خبر مذکور به نحوی که به مخاطبان القاء شده که این موضوع منحصراً در دانشگاه شهید بهشتی صورت می‌گیرد صرف نظر از اینکه به دور از اخلاق حرفه‌ای است، خلاف انصاف، واقعیت و عدالت است.

2. رسیدگی به این موضوع از مدت‌ها قبل (ماه‌های پایانی سال 1396) در دستور کاری کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه شهید بهشتی قرار داشته است؛ لذا عنوان اینکه جلسه‌ای اضطراری برای این موضوع تشکیل شده و اینکه دانشگاه تحت فشار، تصمیماتی را اتخاذ کرده کذب محض و خلاف واقعیت است.

3. در هفته‌های گذشته، جلسات متعددی برای استماع نقطه نظرات دانشجویان توسط شخص معاون آموزشی دانشگاه تشکیل شده و در این موضوع گفتگو شده است؛ لذا طرح اینکه هیچ راهی برای پیگیری خواسته‌های دانشجویی به جز تجمع نبوده نیز کذب محض و خلاف واقعیت است. بیشترین تعامل و همفکری روی این موضوع، میان مدیریت دانشگاه و دانشجویان انجام شده است.

4. مدیریت دانشگاه و تحلیل‌های ارائه شده توسط معاونت آموزشی دانشگاه در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنا موجب شده تا پیشنهاد حذف شهریه از ترم نهم تصویب و به هیئت امنا ارائه شود.

مدیریت روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی امیدوار است سایر اخبار و گزارش‌های نشر یافته در آن سایت خبری دارای پایه و اساس محکم‌تر و مبتنی بر واقعیت‌های موجود باشند. آمادگی مسئولین ذیربط دانشگاه برای مصاحبه و ارائه توضیحات تکمیلی از طریق آن رسانه محترم اعلام می‌شود.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل