بازدید 25392
هزار و دویست و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دلایل همرانی نکردن نمایندگان در سفر به مشهد/شایعه استعفای سیف قوت گرفت/مراسم آتش زدن برجام در مشهد/انتقاد شدید کاپیتان پیشین تیم ‌ملی از ابراهیم حاتمی‌کیا/اظهارات تکان دهنده سخنگوی کمیسیون قضایی در مورد پولشویی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ واکنش دادستان کل به پست اینستاگرامی روحانی/رهنورد: رفع حصر را بدون موسوی و کروبی نمی‌پذیرم/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 08 May 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دلایل همرانی نکردن نمایندگان در سفر به مشهد

خبرنگار الف به سراغ حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر، نماینده مشهد و کلات در مجلس رفت و دلایل همراه نشدن نمایندگان مشهد با رئیس جمهور را جویا شد. وی مهمترین دلیل همراهی نکردن رئیس جمهور را نارضایتی از عملکرد دولت دانست و گفت: مصوباتی که دولت در سفر قبل به استان داشته و وعده هایی که رئیس جمهور به مردم استان و مشهد داده، اجرایی و محقق نشد. نماینده مشهد و کلات با بیان اینکه رئیس جمهور باید نسبت به وعده های محقق نشده و بر زمین مانده پاسخگو باشد، تصریح کرد: مصوباتی راجع به حاشیه های شهر مشهد، مشهد 2017، امور آب استان، موضوع زیارت، بزرگراه حرم تا حرم و مصوبات دیگر بوده که اجرا نشدن آنها موضوعات را پیچیده کرده است. حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر با تأکید بر اینکه یک حس ناراحت کننده ای بین مردم و مسئولین وجود دارد، افزود: در واقع یک جریان شویی در این سفرهای استانی در حال شکل گیری است که روز به روز هم در حال سرعت گرفتن است. وی با بیان اینکه آقایان به هر نقطه ای که می روند، وعده هایی می دهند، افزود: همین آقایان در گذشته چنین وعده هایی را رفتار پوپولیستی تلقی می کردند اما امروز بشدت این رفتارها از سوی خودشان در حال رواج یافتن است.

آذر منصوری: تیم روحانی از او جامانده است

آذر منصوری درخصوص دغدغه‌های اخیر رئیس‌جمهور در مورد جو ناامیدی موجود در کشور گفت: دغدغه حسن روحانی به فضای عمومی کشور بازمی‌گردد. ضمن اینکه همه عوامل دست به دست یکدیگر داده‌اند تا دولت را ناکارآمد و ضعیف جلوه دهند. در نهایت هم هدف اصلی آنها زمین زدن دولت روحانی است.وی با اشاره به تلاش‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن رئیس‌جمهور و ناامیدی مردم از وی اظهار داشت: تلاش‌ها برای شکست روحانی در حالی از همان ابتدای آغاز به کار وی صورت گرفته که از یک طرف، با اعتراضات دی ماه رو‌به‌رو بودیم و از طرف دیگر، افرادی که دغدغه‌مند منافع ملی هستند، نگران دامن زدن به گسست بین دولت و مردم هستند و در این چارچوب، نقش دولت و وزرا برای خنثی کردن آن تلاش‌ها و امیدافزایی بسیار تاثیرگذار است.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه واقعیت این است که تیم روحانی در بسیاری از موارد از روحانی جا می‌مانند و عقب‌تر از او حرکت می‌کنند، تصریح کرد: تیم روحانی بعضا حتی براساس برنامه‌های از پیش‌تعیین‌شده و رویکردهای دولت هم نیستند. وجود این موضوع در زیرمجموعه‌های دولت، به جو ناامیدی به خصوص در سطح استان‌ها دامن می‌زند و موجب انفعال و ناامیدی می‌شود.

شایعه استعفای سیف قوت گرفت

اخبار منتشره در برخی از رسانه ها حاکی از استعفای سیف از سکانداری بانک مرکزی است. در همین ارتباط یک منبع آگاه با تأیید خبر استعفای سیف گفت: همچنان استعفای رئیس کل بانک مرکزی مورد بررسی نهایی قرار نگرفته است. او در ادامه بیان کرد: دولتی‌ها تا پایان بهار از سیف خواسته‌اند بر کرسی ریاست بانک مرکزی تکیه بزند تا جانشین او انتخاب شود.

تکذیب سوءقصد به مرتضوی در زندان

محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در ارتباط با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر سوء قصد به سعید مرتضوی در زندان اوین اظهار کرد: مطالبی که در فضای مجازی مطرح می‌شود کذب محض و شایعه است. وی خاطرنشان کرد: این فرد در سلامت کامل به سر می‌برد.

مراسم آتش زدن برجام در مشهد

اطلاعیه‌ برنامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتظر شده که گویا قرار است ساعاتی قبل از کنفرانس خبری ترامپ درباره برجام عده‌ای در مشهد و با حضور پدر شهید احمدی‌روشن و خانواده شهدای مدافع حرم برجام را به آتش بکشند.

بسته سه‌شنبه سامان
رئیس پردیس سینمایی کورش: شاید دو نفر ترسیده باشند اما فیلم دو برابر فروخت

علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش با اشاره به حرکت نمادینی که شب گذشته دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه قبل از اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا صورت گرفت و عده ای با لباس داعش و اسب در مجتمع حضور یافتند، گفت: به ما اطلاع دادند که قرار است نمایشی برای اکران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شود که البته اطلاعی درباره نحوه اجرای آن نداشتیم. این تهیه کننده سینما افزود: حضور بازیگران با چهره های داعشی در پردیس سینمایی کورش یک برنامه تبلیغاتی بود تا بتواند فیلم «به وقت شام» را دوباره بر سر زبان ها بیاورد و جالب است بدانید این اثر سینمایی شب گذشته سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به شب های دیگر بیش از دو برابر فروش داشت. وی ادامه داد: شاید در حاشیه اجرای این نمایش یک یا دو نفر ترسیده باشند، اما نباید فراموش کرد که این گونه برنامه ها معمولا بر پایه غافلگیری است.


به درک که ترامپ می‌خواهد از برجام برود

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی‎شهر، در نطق امروز خود با بیان اینکه برجام را تا جایی بی سر و ته کرده‌اند که نه ضمانت اجرایی دارد و نه تعهدات طرفین همزمان بوده نه امتیازات متوازن بوده و نه اصلاً امکان شکایت وجود دارد، گفت: برجام سندی جز به خاک سیاه نشستن صنعت هسته‌ای و به باد دادن هویت انقلابی ایران نبوده است، مقداری قول و قرار نیم‌بند در مورد رفع تحریم‌ها گرفته‌ایم و گفته‌ایم که با رفع تحریم‌ها همه مشکلات حل و مملکت گل و بلبل می‌شود. حالا رسیدیم به اینجا که اوبامای مؤدب رفته و ترامپ دیوانه آمده که البته همه آنها سر و ته یه‌کرباس هستند. او که می‎پرسید چه شده که فرانسه در این میان نقش پلیس خوب را بازی می‎کند، ادامه داد: می‌گویند بیایید از مسائل منطقه‌ای و موضوع موشکی هم دست بکشید تا ما کمک کنیم که آمریکا در برجام بماند، خُب به دَرَک می‌خواهم نماند! این خسارت محض را چه کسی جبران می‌کند؟


عذرخواهی «حاتمی کیا» از اتفاقات برنامه تبلیغاتی «به وقت شام»

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» بعد از واکنش‌های مختلف به تبلیغات جنجالی فیلمش در پردیس سینمایی کوروش با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کرد. حضور یک فرد با گریم داعشی و اسب و شمشیر در پردیس سینمایی کوروش و ترساندن مردم از سوی او با هدف جذب مخاطب برای فیلم «به وقت شام» واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشته است. در پی این واکنش‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا متنی را به این شرح منتشر کرد: «یا حق، بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان "به وقت شام" نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند. من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم. عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.


واکنش دادستان کل به پست اینستاگرامی روحانی

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جمع اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران تجربه موفق 40 ساله در مقابل توطئه های دشمنان و نفوذ آنان دارد به موضوع تلگرام و آثار سوء آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: از حدود یک سال و نیم پیش بحث این پیام رسان در شورای عالی فضای مجازی مطرح بود و گاهی هم حتی به جدال و دعوای لفظی می رسید، اکثر اعضا موافق بستن بودند اما بعضی خیر، و رییس شورا هم به دلایلی موافق انسداد نبود. مجموعه بحث ها و تحلیل ها به مقام معظم رهبری هم تقدیم شد و نظر ایشان به انجام کار در روال قانونی خود و از سوی مراجع ذی ربط بود. دادستان کل کشور درباره مطالبی در خصوص اینکه مقام معظم رهبری موضوع فیلتر تلگرام را مطرح کرده اند، گفت: اخیراً از سوی رییس جمهور محترم مطلبی در صفحه اینستاگرام منتشر شده و ذیل آن به این نکته اشاره شده بود که گویا ضمیر و مخاطب آن به رهبری معظم انقلاب بر می گشت، اما واقعاً چنین نبوده که مقام معظم رهبری دستور مسدود کردن را داده باشند.


رهنورد: رفع حصر را بدون موسوی و کروبی نمی‌پذیرم

نرگس موسوي روز گذشته در توييتي که نشان‌دهنده پرسش و پاسخ بين خانم رهنورد و مأمور مراقبت از اوست، نوشت: «رهنورد: چند روز پيش مأموران اطلاعات به من اطلاع دادند شما مي‌توانيد به خانه فرزندان و فاميل و به مشهد برويد. من پرسيدم به دانشگاه و مراكز مشابه چطور و آيا مي‌توانم فعاليت هنري، سياسي و اجتماعي يك شهروند آزاد را داشته باشم؟ مأمور گفت: خير. شما فقط مي‌توانيد تردد محدود داشته باشيد و شما آزاد نشده‌ايد». چند ساعت قبل از آن، باز هم نرگس در توييتي به نقل از رهنورد نوشته بود: «زهرا رهنورد گفت حالا كه رفع حصر نه به صورت شفاهي و نه كتبي به من اعلام نشده و من آزاد نشده‌ام؛ اما اگر روزي بنا بر رفع حصر هم باشد، همچنان كه در آغاز حصر به هر سه ما به‌طور يكسان اعلام شد، من رفع حصر خود را بدون رفع حصر موسوي و كروبي نخواهم پذيرفت».


بازگشت مجری با پرونده رسوایی اخلاقی به صداوسیما

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یک مجری تلویزیون پس از 5 سال ممنوع التصویری به لطف مدیریت جدید یکی از شبکه‌ها به اجرا برگشته است. در ادامه این مطلب آمده است: علت جلوگیری از فعالیت این مجری در تلویزیون مسائل اخلاقی بوده است!! امید است سایر افرادی که هیچ گونه مشکل اخلاقی، اقتصادی و... در کشور ندارند نیز بتوانند از ممنوع التصویری خارج شوند و واقعاً صدا و سیما به یک رسانه ملی تبدیل گردد.

انتقاد شدید کاپیتان پیشین تیم‌ملی از ابراهیم حاتمی‌کیا

 محمد خاکپور ملی پوش، سرشناس و کاپیتان پیشین و سرمربی اسبق تیم امید ایران و یکی از برترین های نسل 98 فوتبال ایران در یادداشتی، با انتقاد شدید از رفتار گروه کمپین تبلیغاتی ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم به وقت شام پرداخته و گفته برای این رفتار دیگر نمی تواند باور کند این کارگردان سرشناس، همان چهره مردمی همیشگی است. در نامه محمد خاکپور می خوانید:

جناب آقای حاتمی کیا

در افکار پریشان خود همیشه فکر می کردم شما از جنس مردم هستید! و هر کاری را به نرخ روز انجام نمی دهید.اما وقتی دیدم نان شب خود را به قیمت وحشت روحی همسران و خواهران ایران زمین و ایجاد هزاران لطمه و صدمه روحی به خردسالانی که برای تفریح و بازی به مراکز خرید آمده اند به دست می آورید و به هیچ وجه این ترس و وحشتی که قطعا سالیان دراز در ذهن این کودکان باقی خواهد ماند و مشکلات عدیده ای را برایشان ایجاد خواهد کرد برای شما مهم نیست! از خودم بدم آمد، نه از شما!/ خبرآنلاین

اروپا تضمین دهد در برجام می مانیم

علی مطهری، نایب رئیس مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره آینده برجام بدون آمریکا و تاکید اروپایی‌ها بر ادامه آن، گفت: اگر اروپایی‌ها ضمانت مستحکمی به ایران بدهند که در مقابل فشارهای آمریکا ایستادگی می‌کنند و به برجام ادامه می‌دهند بهتر است ما در برجام بمانیم.  این ضمانت باید شامل آن باشد که اروپایی‌ها در مقابل جریمه‌هایی که آمریکایی‌ها آنها را به دلیل خارج نشدن از برجام می‌کنند، ایستادگی کرده و از بانک‌هایشان حمایت کنند. این اتفاق اگر بیفتد ماندن‌مان در برجام ارزش دارد، این یک پیروزی برای ایران است چون توانسته شکافی بین اروپا و آمریکا ایجاد کند./ایرنا

توکلی، از وزیر راه و شهرسازی شکایت کرد

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به دادستان تهران، جعفری دولت آبادی از وزیر راه و شهرسازی شکایت کرد. توکلی در نامه‌ای که به دادستان نوشته، آورده است: "مسئولان سازمان امور مالیاتی اعلام کرده ­اند مکاتبات چندباره وزارت امور اقتصادی و دارایی با وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری وظیفه‌ قانونی این وزارتخانه جهت راه‌اندازی سامانه ملی املاک و اسکان کشور تاکنون بی‌پاسخ مانده است؛ بنابراین متقاضی رسیدگی و پیگرد قانونی این موضوع از سوی دادستانی محترم و صدور رای قانونی در این مورد هستیم."/ مهر

دلار ۷هزارتومانی برای قاچاق‌چی‌هاست

یحیی آل اسحاق، عضو دولت سازندگی گفت: قاچاق‌چی‌ها و کسانی که می‌خواهند دارایی‌های خود یا پول‌های کثیف را منتقل کنند، آنها از گرانی دلار ناراحت هستند چون باید ارز گران تهیه کنند. من هنوز بر واقعی بودن رقم 4200 تومان برای هر دلار تأکید دارم. نیاز سالانه کشور به ارز برای واردات مواد اولیه و کالاهای واسطه ای و اقلام اساسی 50 میلیارد دلار بیشتر نیست. بقیه موارد نیز مثل ارز دانشجویی، درمان مریض و سفر حداکثر 15 تا 20 میلیارد دلار می شود پس با مجموع آن دو رقم می توان نتیجه گرفت که 65 تا 70 میلیارد دلار هر سال ما هزینه ارزی واقعی داریم. آقای جهانگیری ذخایر ارزی کشور را 150 میلیارد دلار اعلام کرد، بانک جهانی نیز می گوید ایران 109 میلیارد دلار سرمایه خارج از کشور خود دارد، پس اگر ما یک سال هیچ درآمد ارزی هم نداشته باشیم بیشتر از نیازهای واقعی ارز در اختیارمان است. ضمن آنکه از محل فروش نفت و صادرات غیرنفتی نیز همچنان درآمد ارزی کسب خواهیم کرد که پیش بینی می شود تا پایان سال 97 ذخیره ارزی کشور به 200 میلیارد دلار افزایش یابد که معادل 2.5 برابر نیاز واقعی سالانه کشور به ارز است./نامه نيوز

اظهارات تکان دهنده سخنگوی کمیسیون قضایی در مورد پولشویی

حسن نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون صدها مورد پولشویی در کشور رخ داده است، گفت: آیا از آن زمان تاکنون پولشویان محکوم شده اند؟ آیا تاکنون یک مورد وجود داشته که در دادگاه‌های ما محکوم شده باشند. سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خلأ مجازات پولشویان متناسب با جرم در قانون وجود دارد، افزود: هر شخصی که برای پولشویی به دادگاه رفته تبرئه شده است همانند رئیس قاچاقچیان زاهدان که دستگیر شده و ۵۰۰ هتل و آپارتمان و ۶۰ میلیارد تومان در حساب خود دارد اما آیا به حکم پولشویی محاکمه شده است؟  وی ادامه داد: کارگری افغانی دستگیر شده و ۱۱۰ میلیارد تومان پول داشته و قاضی در این باره می گوید که اصل بر صحت معاملات است و این فرد تبرئه می شود چگونه یک کارگر ۱۱۰ میلیارد تومان پول در حساب خود دارد؟  نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تناسب مجازات با جرم یک اصل قانونی است، تصریح کرد: در قانون مجازات کیفری اصل تناسب مجازات با جرم آمده است لذا ما در مبارزه با پولشویی این قانون را اصلاح کرده‌ایم و این اصلاح باید انجام می شده است./خانه ملت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۳۲
نوشته "او در ادامه بیان کرد: دولتی‌ها تا پایان بهار از سیف خواسته‌اند بر کرسی ریاست بانک مرکزی تکیه بزند تا جانشین او انتخاب شود."
تا پایان بهار دلار ایران به ده هزار تومن میرسه برادر من. مشکل اینه که نوبخت و نهاوندیان و واعظی کسی رو برای بانک مرکزی میخوان که گوش به فرمانشون باشه! بنابراین نزدیک به 2 ماه وقت خواستن.
رفتن سیف خیلی مفیده اما متغیرهای اقتصاد ایران یک دو تا نیست و ماجرا ادامه خواهد داشت.
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
باید استعفا دهند بروند پی تجارت و کارخانه هایشان
همراهی نمایندگان و دیدار رییسی پیشکش
خدایا توبه
خاکپور حق نداره در مورد حاتمی کیای مردمی حرف بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
حالا خوبه بنده خدا خبر نداشت از این کارهای عوامل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
نه حاتمی کیا حق داره هر کاری بکنه
مردم باید این عوامل فیلم به وقت شام را با تبر می کشتند
چه بايد گفت وقتي فردي مثل اقاي حاتمي كيا افراد داعشي را بيك مجتمع دعوت وأعمال داعش را براي رعب ووحشت زنان وكودكان اعمال ميكنند واقعاً مردم ايران شايسته اين اعمال است باچه نيتي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
حاتمی کیا که اصلا خبر نداشه عذرخواهی هم کرده
رئیس جمهور مملکت را دست بسته نگه داشته اند. و هر روز از ارز و ... انتقاد میکنند. مگه میشه ابتدایی ترین وعده رئیس جمهور در مورد حفظ تلگرام را هم اجازه تحقق ندادند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
همان طوریکه امریکا جونت در قانون سفر اجرا کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
برو بابا دلت خوشه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
فکر کنم اصلاً توی این مملکت نیستی
با نظرآقای خاکپور در رابطه با حاتمی کیا کاملا موافقم چون فقط بودجه مملکت را به ناحق هزینه کرده است وتمام فیلمهایش شبیه هم هستند دیر یا زودباید پاسخگو باشد.
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
شما از فیلم چیزی سرتان میشود!!کاملا مشخصه که نه!!!چون همه فیلمهای حاتمی کیا بیشتر از هزینه فروش داشته اند
اصلا مشهد و منصوبین و نمایندگانش انگار کشوری مستقل هستند و هر کاری دوست دارند انجام میدهند.کجای قانون به اینها اجازه این کارها را میدهد؟بحدا که بد روشی را پیش گرفته اید.
اين رفتارهاي برجام آتش زدن ديگه چه كاريه؟؟؟!!!!!!!
دقيقا عين بالا رفتن از ديوار سفارت عربستان و آتش زدن و كشيدن اينهمه مكافات
بر فرض هم دو نفر ترسیده باشند در عوض فیلم دو برابر فروش داشته خداوندا شفای عاجل
جناب آقای آل اسحاق دلار 7000 تومانی بای ما مردم عادی است. بای ما که باید اجناس را به قیمت تمام شده دلار 7000 تومانی بخریم
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
برادر ما اجناس را با دلار ۴۲۰۰ تومان می خریم و می فروشیم شما می توانی با هر دلادی که می خواهی بخری و بفروشی
در این بسته خبری دعوا بین سیاسیون هست اصلا ربطی به منافع ملی کشورم ندارد . فقط آن بخش از برجام که باید آتیش کشیده میشود یک برگ کپی باشد اصل نباشد . برجام را امضا و سپس بهمدیگر فحش و ناسزا گفتن چه سودی دارد . ضررش برای مردم هست حالا این وسط افراد سیاسی افراطی نفعی ببرند چه فایده دارد . کسی بفکر منافع ملی ایران هست
آیا رییس جمهور نیازی به همراهی نماینده شهر ها در سفرش دارد؟؟؟؟
باور کنید، یک دفعه هم متن این توافقنامه رو نخوندن!
خود شمایی که داری این نظر رو میخونی هم، باور کن، یک دفعه هم متن توافقنامه رو نخوندی!!
خود من هم یک دفعه این متن رو نخوندم!!!

نمیدونم، الان این وسط، ماها که یک دفعه هم متن رو نخوندیم، چرا نظر میدیم؟ چرا رگ گردنمون باد میکنه؟ چرا اصلا ازش حمایت میکنیم یا ازش بدمون میاد؟!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
این ویژگی ایرانی هاست که همه علامه دهر هستند و همه کس راجع به همه چیز اظهار نظر می کنند گویا این مملکت مسیول و صاحب ندارد
این دولت با این افتضاحات سیاسی و برجامی و اقتصادی لوس بازی و همراهی ندارد
دوره دوم احمدی نژاد نیز برخی امامان جمعه ای که از رفتار ایشان ناراضی بودند به استقبال ایشان نرفتند.
اینک نیز این رفتار تَکرار می شود.
اگر بد است از هر دو بد است و اگر آنان آزادند برای هردو آزادند.
انصافا شما اگر به جایشان بودید به استقبال روحانی می رفتید؟!
جناب مطهری کاملا OFF تشریف دارند
آقای خاکپور شما شاید یک فوتبالیست خوب باشید خواهشمندم در حد خودتان پایتان را دراز کنید.
برای نماینده خمینی شهر به درک گفتن کار راحتیه.
علی آقای مطهری مثل اینکه یادش رفته :اروپایی ها آقا اجازه هستند و آمریکا کدخداست، بهتره با خود کدخدا ببندیم نه با اروپایی ها." حالا برای اروپایی ها موس موس می کنند. آقازاده عزیز! 30 درصد تجارت اروپا با آمریکاست و یک درصدش با ایران. هیچوقت به خاطر این 1 درصد از اون 30 درصد نمی گذرند.
همانطورکه پیش بینی میشد آمریکا برخلاف تعهداتش عمل کردازبرجام خارج شد وتحریمهارابازگرداند
این نتیجه اعتمادبه شیطان بزرگ بود
عکس العمل ایران قبلاتوسط رهبرمعظم انقلاب مشخص شده است :
اگرآمریکاتوافق هسته ای راپاره کند ما آنراآتش خواهیم زد
کل فبلم های گرفته شده را ازکوروش ببینید خانمهایی که دارند فیلم میگیرند ببینید ان وقت سریع قصاوت نخواهید کرد ادم که بترسد فرار میکند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل