بازدید 2196

احتمال جنگ تجاری روسیه با آمریکا هم قوت گرفت

تجارت خارجی روسیه روز گذشته نشستی را برای بررسی نحوه پاسخگویی سیاست آمریکا در بالا بردن تعرفه وارداتی برخی محصولات برگزار کرد.
کد خبر: ۷۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 08 May 2018

تجارت خارجی روسیه روز گذشته نشستی را برای بررسی نحوه پاسخگویی سیاست آمریکا در بالا بردن تعرفه وارداتی برخی محصولات برگزار کرد.

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، کمیته گمرکات تعرفه، قوانین غیرتعرفه‌ای و اقدامات حمایتی در تجارت خارجی روسیه که تحت مدیریت وزیر توسعه اقتصادی این کشور قرار دارد، روز گذشته نشستی را برای بررسی اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه علیه سیاست اعمال تعرفه علیه آمریکا تشکیل داد.

افراد حاضر در این نشست راه‌های مختلف پاسخگویی و تلافی اقدامات آمریکا در اعمال تعرفه گمرکی برای واردات برخی محصولات از روسیه به این کشور را برمبنای قوانین سازمان تجارت جهانی مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست موضوع اعمال تعرفه گمرکی برای واردات کالاها از آمریکا در صورتی که توافقی بین دو کشور انجام نشود، مطرح شد.

آمریکا در ماه مارس برای واردات فولاد و آلومینیوم به این کشور به ترتیب تعرفه گمرکی ۲۵ و ۱۰ درصدی اعمال کرد که این اقدام موضوع اصلی نشست کمیته گمرکات و تعرفه روسیه بود.

در اواخر ماه مارس معاون وزارت بازرگانی و صنعت روسیه گفت: تولیدکنندگان فولاد و آلومینیوم روسیه از این اقدام آمریکا حدود ۳ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان