بازدید 2197
معاون وزیر اقتصاد

زمینه همکاری بانکهای ایران و کرواسی فراهم شده است

معاون وزیر اقتصاد گفت: طی صحبت‌هایی که با معاون نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی شده است به نظر می‌رسد راه‌های همکاری بیشتری بین بانک‌های دو کشور تحقق یابد.
کد خبر: ۷۹۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 08 May 2018

معاون وزیر اقتصاد گفت: طی صحبت‌هایی که با معاون نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی شده است به نظر می‌رسد راه‌های همکاری بیشتری بین بانک‌های دو کشور تحقق یابد.

به گزارش فارس،‌ محمد خزاعی امروز در همایش تجاری ایران و کرواسی که در اتاق بازرگانی ایران با حضور مارتینا دالیچ معاون نخست وزیر کرواسی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: ما آماده هر گونه همکاری برای تحقق اهداف سفر وزیر اقتصاد کرواسی به کشورمان و همچنین هیأت تجاری همراه وی هستیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه طی صحبت‌های انجام‌شده با وزیر اقتصاد کرواسی به نظر می‌رسد راه‌های همکاری بیشتری بین بانک‌های دو کشور تحقق یابد، افزود: با تلاش‌ صورت گرفته یک همکاری بین یکی از بانک‌های کرواسی که با بانک‌های اروپایی و ایتالیایی همکاری دارند، صورت گرفته است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران اظهار داشت: سفر معاون نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی در شرایط خاصی این روزها پیام بسیار مهمی را برای جامعه ما و جامعه اروپا دارد و لازم است که بگویم خانم دالیچ نه تنها وزیر اقتصاد کشور کرواسی است، بلکه یکی از وزنه‌های سیاسی کرواسی و اروپا به شمار می‌رود و این سفر نشانه توجه ویژه کرواسی به فرصت‌های همکاری با جمهوری اسلامی ایران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل