بازدید 11718

افشانی و حسینی مکارم، دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدند

اعضای شورای شهر تهران، که دو روز شنوای برنامه های پنج نامزد تصدی سمت شهرداری تهران بودند، پس از بحث و بررسی های لازم به شورا نشستند و در نهایت از میان محمود حسینی، افشانی، میرزایی، حسینی مکارم و حناچی دو گزینه نهایی را انتخاب کردند.
کد خبر: ۷۹۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 08 May 2018

افشانی و حسینی مکارم دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدنداعضای شورای شهر تهران، که دو روز شنوای برنامه های پنج نامزد تصدی سمت شهرداری تهران بودند، پس از بحث و بررسی های لازم به شورا نشستند و در نهایت از میان محمود حسینی، افشانی، میرزایی، حسینی مکارم و حناچی دو گزینه نهایی را انتخاب کردند.

به گزارش «تابناک»؛ صبح روز سه شنبه، اعضای شورای شهر تهران، حسینی مکارم سرپرست کنونی شهرداری تهران و محمد علی افشانی استاندار سابق فارس را به عنوان دو گزینه نهایی انتخاب کردند.

صبح امروز با 21 رأی، اعضای شورای شهر تهران آقایان محمدعلی افشانی و سمیع الله حسینی مکارم را به عنوان دو گزینه شهرداری تهران انتخاب کردند تا در نهایت روز یکشنبه هفته آینده، 23 اردیبهشت ماه از میان این دو تن شهردار آینده پایتخت انتخاب شود.

افشانی و حسینی مکارم دو گزینه نهایی شهرداری تهران شدند

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دو کاندیدا باید برنامه‌ها و همچنین تیم عملیاتی خود را در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران تشریح و معرفی کنند و پس از آن سرانجام در جلسه علنی روز یکشنبه هفته آتی، یکی از این دو گزینه به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم به وزیر کشور معرفی خواهد شد.

تعداد آرا رسمی اعلام نشد، ولی بنا به شنیده ها افشانی، ۱۵، مکارم ۱۱ و حناچی ۱۰ رأی کسب کردند.

گفتنی است، پیش از این آقایان انصاری لاری، محمود حجتی و حجت الله میرزایی از کاندیداتوری پست شهرداری تهران انصراف داده بودند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۹
نوش جانشون... گوارای وجود... حقشونه به خدا
\
پاسخ ها
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
الفاتحه
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
متر و معیار حق چیه که اینها دارند و بقیه ندارند؟
ژن خوب
به قول مظفرالدین شاه همچیمون به همه چیزمون میاد
واقعا جای اقای قالیباف احساس میشود کاش ایشون نمیرفت تهران را دست چه کسانی سپردید حزب اصلاحات واقعا کشور را داغون کردند از دولت و شورای شهر و شهرداری و سایر سازمانها
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
چرا فکر میکنید که قحط الرجاله و حتما باید یکی در چهار چوب همین تقسیم بندی به هویتی که نه استراژی و نه برنامه دارند ،انتخاب بشه.اگر کمی خودبینی و حب قدرت را کنار بزاریم و یه گوشه چشمی به بقیه جامعه داشته باشیم خوایم دید که
خیلی توانمند وجود دارد
هر کسی را بهر کاری ساختند....
آقای مکارم از نزدیکان قالیباف نیست
عجیب نیست که شورا چنین فردی را نامزد کرده
این شورای شهری که من می بینم آخرش ، دستیار ویژه قالیباف (آقای شاکری ) را انتخاب میکنه.
بقیه افراد کاندید فقط سیاهی لشکر بودند. خواهید دید
ببخشید منظورم مکارم بود. لطفا اگر پیامم رو درج میکنید به جای شاکری مکارم بزارید
واقعا برای خودمان متاسفیم که این اعضا را برای شورای شهر انتخاب کردیم، دوستان وقتتان را تلف نکنید این پیغام من را به یاد داشته باشید افشانی شهرداری آینده تهران است که در یکشنبه آینده معرفی می شود و هیچ سابقه مثبتی نیز در این زمینه ندارد و تنها به خاطر حمایت رییس دولت اصلاحات است که در حال شهردار شدن است. و محسن هاشمی و ...حذف شدند تا ایشان به شهرداری برسد.
از اولش هم معلوم بود حسینی مکارم است. بعنی همون اش و همون کاسه. واقعا نمیدونم که این شورا برای چی پسوند اصلاح طلب را یدک میکشه.
طبق شواهد و سوابق افشانی شهردار شود کل ایل و تبار خود را به تهرن می آورد و هر یک را در یک جای شهرداری جا میزند
چه بدبختیم ما پایتخت نشینان .....
به سلامتی
دقيقا ضعيف ترين گزينه ها انتخاب شدند، متأسفم . أين طوري وبه آساني انتخابات آتي را به أصول گرايان مي سپاريم . آخه افشاني كه معاون رحماني فضلي أست چطور مي تواند پاسخ گوي نياز هاي مردم تهران باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
تو این مملکت اصولگرا واصلاح طلب همه ژن خوب دارن
روزی برسه دعا کنید یکی مثل قالیباف بیاد. این شورا تا امروز فقط اسم یک خیابون عوض کرده هنوز طرح ترافیکی که سالها اجرا شده رو نتونسته اجرا کنه یا اصلاحش کنه همه وانت بار ها بیچاره شدن.
کاش یک جناح سومی بیاد که دردش ،درد مردم باشه نه حزب بازی وجناح بندی مگه این محسن هاشمی چش بود بیشتر مردم راضی بودن شهردار شه ولی اقایون ناراضی .این وسط مردم بیچاره هم برن کشکشونو بسابن
حناچی شایسته ترین بود ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس