بازدید 7544

اخبار متناقض تعطيلي مدارس استان تهران

اين اخبار متناقض در حالي است كه هم وزير آموزش‌وپرورش و هم رئيس ستاد انتخابات استان تهران حتي در بعد از ظهر روز انتخابات اعلام كرده بودند كه در روز شنبه مدارس تعطيل نخواهد بود.
کد خبر: ۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۴ 16 March 2008
به نوشته سايت كلاس كنكور، روز شنبه همه مدارس تهران تعطيل شدند. به اخبار عجيب و متناقض تعطيلي مدارس توجه نماييد:

الف) 21/12/1386 شبكه خبر:
وزيرآموزش وپرورش گفت:همه مدارس كشور تا پايان روز سه شنبه 28 اسفند داير است.

به گزارش شبكه خبر، به نقل از خبرنگار صداوسيما، وزير آموزش‌وپرورش شايعه تعطيلي مدارس در هفته آينده را رد كرد و گفت : به علت بارش برف درماههاي قبل و تعطيلي مدارس در بسياري از استانها،دانش آموزان دچار عقب افتادگي درسي شده اند، بنابراين همه مدارس كشور تا پايان روزسه شنبه 28 اسفند داير است.


عليرضاعلي احمدي درمصاحبه باخبرگارصدا و سيما درباره فعاليت مدارسي كه شعب اخذ راي در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي هستند گفت :مدارسي كه شعب اخذ راي هستند،پس از اتمام زمان انتخابات، شمارش آرا به سرعت انجام مي‌شود،اما در تهران و كلانشهرها كه شمارش آراي طولاني تر خواهدشد،محل شمارش آراء از كلاس هاي درس دانش آموزان جدا خواهد بود و مدرسه تعطيل نخواهد شد.

ب) 23/12/1386 ايرنا:
رئيس ستادانتخابات استان تهران گفت: به رغم اين‌كه در بسياري ازمدارس شعب اخذ رأي مستقر مي‌شوند ولي با تدابير اتخاذشده هيچ مقطعي ازمدارس اين استان روزشنبه ۲۵ اسفند ماه تعطيل نيست.


به گزارش ايرنا، صفرعلي براتلو روز پنجشنبه درگفت وگو باخبرنگاران افزود:باتوجه به اينكه بخشي ازعوامل اجرايي و دست اندركار انتخابات كاركنان آموزش وپروش هستندوممكن است كارشمارش آرا تاصبح روزشنبه طول بكشد ترتيبي داده شده تااين امر خللي در كار مدارس ايجاد نكند.

وي تصريح كرد: در صورتي كه كارشمارش آرا طول بكشد عوامل اجرايي شعب اخذ راي توجيه شده‌اند تا پيش از شروع كارمدارس شمارش را به نمازخانه يا دفاتر مدارس منتقل و درآنجا ادامه دهند.

براتلو اظهار داشت:اگر درشهر ياشهرستاني مدارس براي شمارش آرا دچار كمبودفضا روبروباشندتشخيص مسئولان محلي بويژه فرماندار ممكن است برخي از مدارس اين شهرها روزشنبه تعطيل شوند.

ج) 24/12/1386 ساعت 13 ايرنا:
وزير آموزش وپرورش در روز جمعه هنگام برگزاري انتخابات گفت: مدارس تا سه شنبه باز است.

وزير آموزش‌وپرورش گفت: مدارس ابتدايي، راهنمايي و متوسطه سراسر كشور از شنبه ۲۵ تا سه شنبه ۲۸ اسفندماه جاري باز خواهد بود.

به گزارش ايرنا، دكتر عليرضا علي احمدي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران از همه خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و مديران خواست در تشكيل كلاس‌هاي درس تا سه شنبه ۲۸ اسفندماه جاري طبق روال طبيعي همكاري كنند.

او گفت: از آنجايي كه برخي از مدارس شعب اخذ راي بوده از مسئولان ذيربط درخواست كرديم شمارش آرا در اين مدارس در مكان‌هايي انجام شود كه مغايرت با تشكيل كلاس‌ها نداشته باشد.

علي احمدي افزود: آن دسته از معلماني كه به عنوان نيروي اجرايي در صندوق‌هاي راي و برگزاري انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي مشاركت داشته نيز بايد بعداز تدريس به صندوق راي بازگردند.

وزير آموزش‌وپرورش درباره احتمال تعطيلي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ فروردين ماه آينده گفت: در اين زمينه تصميم‌گيري خواهد شد و نتيجه بعدا اعلام مي‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش در اين را بطه طبق مصوبه هيات دولت عمل خواهد كرد.

د) 24/12/1386 ساعت 15 خبرگزاري فارس:
رئيس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه تلاش ما اين است كه مدارس شهرستان‌هاي استان تهران فردا شنبه به دليل برگزاري انتخابات تعطيل نباشد.

به گزارش فارس، صفرعلي براتلو رئيس ستاد انتخابات استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالي در خصوص تعطيلي مدارس تهران در روز شنبه اظهار داشت: مدارس استان تهران فردا تعطيل نيست و اگر شرايط خاصي حاكم شود به صورت منطقه‌اي يا شهرستاني تصميم‌گيري خواهد شد اما اميدواريم چون در آستانه سال نو هستيم و در ابتداي سال آينده نيز تعطيلات 15-16 روزه خواهيم داشت، مدارس تعطيل نشود.

ه) 24/12/1386 ساعت 18 خبرگزاري فارس:
مدير روابط عمومي وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارس كشور فردا تعطيل نيست و دانش‌آموزان بايد سر كلاس حضور داشته باشند.

حسين‌زاده‌ حسين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس افزود: كماكان تصميم وزارت آموزش‌وپرورش مبني بر باز بودن مدارس كشور است و هيچ مدرسه‌اي فردا تا روز سه‌شنبه تعطيل نخواهد بود.

ظهر امروز نيز عليرضا علي‌احمدي، وزير آموزش‌وپرورش در حاشيه حضور در مدرسه پيش‌دانشگاهي شهداي انقلاب واقع در منطقه 7 تهران به منظور شركت در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي به خبرنگار فارس گفت: تعدادي از مدارس كه شعبه اخذ رأي هستند، در شهرهايي قرار دارند كه تعداد كانديدادها كم هستند و شمارش آرا از امشب تا فردا صبح تمام خواهد شد. در شهري مثل تهران كه تعداد كانديداها زياد است با آموزش‌وپرورش‌هاي شهر و شهرستان‌هاي استان تهران هماهنگ كرديم كه محل شمارش آرا را به گونه‌اي قرار دهند كه مانع برگزاري كلاس‌ها نشود.

علي‌احمدي به تعطيلي مدارس در فصل سرما نيز اشاره كرد و افزود: تعطيلات زيادي در زمان سرما پيش آمد و ما قصد نداريم كه ديگر مدارس را تعطيل كنيم چرا كه نبايد دانش‌آموزان از تحصيل عقب بيفتند.

به گزارش فارس، هر ساله به دليل آن‌كه تعداد زيادي از مدارس كشور به عنوان شعب اخذ رأي قرار مي‌گيرند، روز بعد از انتخابات مدارس تعطيل اعلام مي‌شود كه امسال اين اقدام صورت نگرفته است.

در آخرين انتخابات به رغم آن‌كه وزارت آموزش‌وپرورش قصد تعطيلي مدارس را نداشت و وزير پيشين آموزش‌وپرورش اين موضوع را در روز انتخابات عنوان كرده بود اما در آخرين ساعات شب، خبر تعطيلي مدارس در روز بعد از انتخابات اعلام شد.

بر اساس اين گزارش، ممكن است ستاد انتخابات كشور براي برقراري امنيت انتخابات فردا را تعطيل اعلام كند كه اين موضوع به تصميم‌گيري اين ستاد بستگي دارد.

و) 24/12/1386 ساعت 23 خبرگزاري فارس:
استاندار تهران: مدارس همه‌ي مقاطع تحصيلي تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر فقط فردا شنبه تعطيل است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس مستقر در استانداري، كامران دانشجو استاندار تهران تصريح كرد:‌مدارس همه‌ي مقاطع تحصيلي تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر فقط فردا شنبه تعطيل است.

ستاد انتخابات پيش از اين اعلام كرده بود كه مدارس تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر تا پايان شمارش آراء تعطيل خواهد بود.

ز) 24/12/1386 ساعت 23 خبرگزاري فارس:
ستاد انتخابات استان تهران: كليه مدارس تهران تا پايان شمارش آرا تعطيل است.

به گزارش خبرگزاري فارس، ستاد انتخابات استان تهران در اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه با موافقت استاندار تهران و با هماهنگي مراجع زيربط كليه مدارس در تمامي مقاطع تحصيلي تا پايان شمارش آرا در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر تعطيل مي‌باشد.

ح) 25/12/1386 ساعت 21 تابناك:
ستاد انتخابات استان تهران: كليه مدارس تهران يكشنبه باز است.
ستاد انتخابات استان تهران در اطلاعيه اي اعلام كرد كليه مدارس استان در تمامي مقاطع تحصيلي فردا يكشنبه 26/12/86 داير است و فعاليت عادي خود را سپري خواهد كرد.

در اين اطلاعيه آمده است با توجه به سؤالات مكرر شهروندان استان تهران در اين زمينه، ستاد انتخابات استان تهران اعلام مي‌دارد هيچيك از مدارس استان تهران تعطيل نيست و دانش آموزان موظفند سر كلاس‌هاي درس حضور داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
روزپنج شنبه 23/12 به بچه هاي ماگفتند(پنجم ابتدايي)مدارس تا16 فروردين تعطيل است برويدراحت باشيد.
متاسفانه دراين مملكت يك مسوول دومسوول نداريم .يكي تاييدميكنديكي تكذيب .مانديم كه ... اگر لازم ديديداسم مدرسه راهم مي گويم.
با سلام و خسته نباشید
چرا باید به خاطر انتخابات کل آموزش و پرورش ما در هفته پایان سال اون هم در پایتخت و یا شهرهای بزرگ که خود خانواده ها در پی کارهای عید و خانه تکانی هستند تعطیل بشود و بچه ها رها در کوچه و خیابان بشوند و یا در پایان سال که پدر و مادرهای کارمند که کارشان زیاد است خانه نشین بشوند به خاطر بچه ها و یا بچه ها را سرگردان پیش اقوام یا همسایگان یا محل کار کنند .
چرا نباید برنامه ریزی برای انتخابات بعدی صورت گیرد که حداقل این انتخابات در پایان سال نباشد و یک ماه زودتر انجام شود و یا در مدارس و آموزش و پرورش نباشد که اینگونه بچه ها سرگردان در کوچه و خیابان نشوند و همچنین برنامه ریزی شود در مساجد بزرگ و کوچک که در همه محل های شهرها هست باشد و یا در ورزشگاهها و یا در مناطق نظامی و یا در دانشگاهها که مساجد دارند و یا حتی در ادارات برای انتخابات استفاده مفید شود. با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس